تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
در دیدار مسئولان مشیز با رئیس سازمان بهزیستی کشور تفاهم شد؛

گسترش همکاری‌های سازمان بهزیستی کشور با مؤسسه خیریه مشیز

در دیدار مدیران مؤسسه خیریه کوثر مشیز با دکتر قبادی رئیس سازمان بهزیستی کشور، فعالیت‌های این مؤسسه تشریح شد و برای همکاری‌های بیشتر میان این نهاد خیریه و سازمان بهزیستی کشور تفاهماتی حاصل شد. همچنین با صدور مجوز برای فعالیت موسسه مشیز در سطح کشور نیز موافقت شد.

کد خبر: ۳۱۵۸۰
۱۶:۲۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ در دیدار مدیران مؤسسه خیریه کوثر مشیز با دکتر قبادی رئیس سازمان بهزیستی کشور، فعالیت‌های این مؤسسه تشریح شد و برای همکاری‌های بیشتر میان این نهاد خیریه و سازمان بهزیستی کشور تفاهماتی حاصل شد.
 
به گزارش دیدارنیوز در این دیدار، دکتر اسکندری‌زاده عضو هیئت مدیره موسسه خیریه مشیز ضمن معرفی این موسسه و تشریح فعالیت‌های گوناگون آن در حوزه نگهداری و سرپرستی کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست و اهداف بلند مشیز برای گسترش در سطح کشور، در راستای سهولت امر خدمت رسانی و گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه مشیز خواستار صدور مجوز فعالیت در سطح کشور شد.
 
وی با بیان اینکه مؤسسه خیریه مشیز بنا دارد مراکز نگهداری کودکان در سراسر کشور را گسترش دهد، افزود: بنا داریم به سرعت با ایجاد مراکز نگهداری کودکان در کل کشور با اولویت استان‌های همدان، هرمزگان، کرمانشاه، یزد، لرستان و خراسان رضوی خدمات بیشتری به کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست ایران اسلامی ارائه کنیم و مقتضی است در این عرصه، بهزیستی کشور به یاری مؤسسه خیریه مشیز شتافته و ساختمانی متناسب با نیاز این کودکان را در اختیار مؤسسه قرار دهد.
 
اسکندری زاده در پایان، حل مشکل بیمه کارکنان مؤسسه خیریه مشیز، حل مشکل مالیات مراکز خیریه که صرفا خدماتی به بهزیستی کشور ارائه می‌دهند و همچنین واگذاری مالکیت مرکز فیاض بخش کرمان به مؤسسه مشیز را از دیگر انتظارات مسئولان مؤسسه از سازمان بهزیستی دانست.
 
دکتر قبادی رئیس سازمان بهزیستی کل کشور نیز ضمن اظهار خوشحالی از وجود چنین مؤسسه‌ای، از مسئولان و کارکنان مشیز تشکر و قدردانی کرد و آمادگی کامل سازمان بهزیستی کل کشور را برای اجرای خواسته‌های مؤسسه مشیز اعلام نمود. وی همچنین با صدور مجوز برای فعالیت موسسه مشیز در سطح کشور نیز موافقت کرد.
 
قابل ذکر است که موسسه خیریه مشیز با سابقه ۲۵ ساله، تاکنون بالغ بر ۱۶۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست را در ۲۱ مرکز شبه خانواده خود تحت پوشش قرار داده و نشان زرین مسئولیت اجتماعی را نیز دریافت کرده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی