تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
گزارش "دیدارنیوز" از افتتاح بیست و دومین مرکز شبه خانواده موسسه خیریه مشیز؛

شبه خانواده بومهن؛ بام حمایت و مهربانی مشیز

جدیدترین شبه خانواده موسسه خیریه مشیز در مراسمی کوچک، اما زیبا و پر از عاطفه افتتاح شد. در این مراسم، شماری از مقامات بهزیستی تهران و پردیس و موسسه خیریه مشیز به همراه دختران تحت پوشش حضور داشتند.

کد خبر: ۳۰۱۱۲
۱۷:۴۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: صبح شنبه ۲۹ تیر ماه در طی مراسمی در شهرستان بومهن، مسئولیت اداره و مدیریت مرکز شهدای بومهن که سرپرستی دختران بی سرپرست و بدسرپرست ده تا هجده ساله را برعهده دارد از بهزیستی شهرستان پردیس و بومهن به موسسه خیریه کوثر مشیز واگذار شد.

این مرکز، بیست و دومین مرکز نگهداری و تربیت کودکان بی سرپرست و بدسرپرست موسوم به «شبه خانواده» است که توسط موسسه خیریه کوثر مشیز مدیریت می‌شود. موسسه مشیز که از پیشگامان ایجاد مراکز شبه خانواده در ایران محسوب می‌شود این بار دستان پرمهر خود را در دست کودکانی گذاشت که پیش از این تحت حمایت بهزیستی بومهن قرار داشتند.
 

شبه خانواده بومهن؛ بام حمایت و مهربانی مشیز
 
جدیدترین شبه خانواده مشیز در مراسمی کوچک، اما زیبا و پر از عاطفه افتتاح شد و شماری از مقامات بهزیستی تهران و پردیس و موسسه مشیز به همراه دختران تحت پوشش در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، «کرمانی» مسئول بهزیستی شهرستان پردیس در سخنانی بر سیاست واگذاری برخی از مسئولیت‌های دولت به بخش خصوصی تاکید کرد و این کار را موجب رسیدگی بهتر و پیشرفت بیشتر بیان نمود. وی همچنین سوابق مشیز را تحسین برانگیز برشمرد و همیاری با این موسسه در مدیریت مرکز شهدای بومهن را برنامه سازمان تحت مدیریت خود دانست.
 

شبه خانواده بومهن؛ بام حمایت و مهربانی مشیز
 
«صاحب الزمانی» مشاور عالی رئیس هیات مدیره موسسه خیریه مشیز نیز در طی سخنانی با اشاره به عملکرد این موسسه در طی ۲۵ سال گذشته و راه اندازی ۲۱ مرکز شبه خانواده در سراسر کشور، به کودکان تحت پوشش اطمینان داد که شرایط بهتری را در آینده تجربه خواهند کرد.
 

شبه خانواده بومهن؛ بام حمایت و مهربانی مشیز
 
پس از نمایش فیلم فعالیت‌های گسترده موسسه مشیز در بخش‌های گوناگون، در اقدامی نمادین، مسئولیت اداره مرکز شهدای بومهن به موسسه مشیز محول شد.

کودکان شبه خانواده بومهن در پایان مراسم در قابی زیبا و خاطره انگیز و در کنار مسئولان موسسه مشیز ایستادند و عکسی به یادگار گرفتند، تصویری که چند سال بعد می‌تواند سند افتخاری باشد برای کسانی که دل در گرو این سرزمین دارند و فرزندان آسیب دیده جامعه را همچون فرزند خود می‌پندارند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی