تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
بازدید معاون سابق وزیر بهداشت از موسسه مشیز؛

دکتر ایازی: موسسه خیریه مشیز از خوشنام‌ترین موسسات کشور است

دکتر سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در موسسه خیریه کوثر مشیز از نزدیک با فعالیت‌های این نهاد مدنی فعال و پرتلاش آشنا شد. دکتر ایازی به عنوان مهمان ویژه موسسه مشیز با این جمله سخن خود را آغاز کرد: «موسسه مشیز از خیریه‌های خوشنام کشور است و حجم فعالیت‌های مشیز خیلی بالاست.» او همچنین از تجربه‌های مدیریتی اش در طول سال‌های گذشته در زمینه‌های مورد بحث صحبت کرد و اعلام نمود که در راه همکاری و یاری برای موسسه کوثر مشیز از همه توان و تجربه خود بهره خواهد برد.

کد خبر: ۴۹۷۶۵
۱۸:۰۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: معاون اجتماعی سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در موسسه خیریه کوثر مشیز از نزدیک با فعالیت‌های این نهاد مدنی فعال و پرتلاش آشنا شد. دکتر سید محمد هادی ایازی که سابقه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و معاونت آموزش ناجا را نیز دارد صبح امروز اول بهمن ۱۳۹۸ در موسسه خیریه کوثر مشیز حضور یافت.

پس از استقبال مدیران و دست اندرکاران موسسه مشیز از دکتر ایازی، جلسه صمیمانه ای به منظور تبادل افکار و تجارب دو طرف برگزار شد. دکتر ایازی به عنوان مهمان ویژه موسسه مشیز با این جمله سخن خود را آغاز کرد: «موسسه مشیز از خیریه‌های خوشنام کشور است و حجم فعالیت‌های مشیز خیلی بالاست.» او همچنین از تجربه‌های مدیریتی اش در طول سال‌های گذشته در زمینه‌های مورد بحث صحبت کرد و اعلام نمود که در راه همکاری و یاری برای موسسه کوثر مشیز از همه توان و تجربه خود بهره خواهد برد.
 
دکتر ایازی با ذکر این جمله که «خوشحالم که دهه اخیر فعالیت هایم به سمت کار خیر و نیکوکاری رفته»، ضمن اشاره به فعالیت اصلی موسسه که راه اندازی و اداره نهاد‌های شبه خانواده است، گفت: «اداره شبه خانواده‌ها و حمایت از کودکان بدسرپرست یکی از بهترین زمینه‌های فعالیت این موسسه است و به نوعی برند این مجموعه محسوب می‌شود. به زعم بنده تمرکز روی برخی از فعالیت‌ها مثل شبه خانواده‌ها یا خدمات درمانی به معلولان ذهنی می‌تواند موسسه خیریه کوثر مشیز را پرچمدار این گونه فعالیت‌های خیریه در کشور کند چرا که این قبیل فعالیت‌ها در بساری از مناطق کشور کمیاب است.»
 

دکتر ایازی: موسسه خیریه مشیز از خوشنام‌ترین موسسات کشور است
 
دکتر ایازی از ظرفیت‌ها و امکاناتی که در نهاد‌های دولتی مثل بهزیستی و استانداری‌ها وجود دارد نیز نکته‌هایی را بیان کرد و از این که موسسه کوثر مشیز در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی موفق بوده نیز تقدیر کرد. وی گفت: «تبریک می گویم که واحد جلب مشارکت‌های مردمی را راه انداختید. هستند موسسات خوشنامی که سال قبل ۲۵۰ میلیارد تومان از مردم کمک جمع کردند. مردم به موسسات غیردولتی بعضا اعتماد بیشتری دارند.»
 
دکتر ایازی همچنین مدیران موسسه مشیز را به استفاده از استارتاپ‌های فعال و کارآمد در کشور توجه داد که می‌توانند در این زمینه‌ها کمک شایانی به تسهیل امور و ارائه خدمات داشته باشند.
 
در ابتدای این نشست، گزارشی از سوی محمدرضا صادقی نژاد قائم مقام موسسه در مورد گذشته و آینده و همچنین فعالیت‌های مختلف و متعدد موسسه خیریه کوثر مشیز در حوزه شبه خانواده ها، آموزش و حوزه درمان و سلامت به مهمان ویژه موسسه ارائه شد و همچنین تشریح مسیر تعالی فرزندان مشیز از بدو پذیرش تا ادامه تحصیلات، اشتغال و ازدواج نیز صورت گرفت.

دکتر سلیمانی رئیس مجمع موسسه مشیز نیز صحبت کوتاهی با محوریت تشکیل مجامع استانی از سوی موسسه و دعوت نیکوکاران به امر خیر داشت. وی همچنین توضیحاتی در مورد سیاست‌های فقرزدایی هلدینگ آفرینش و موسسه مشیز در نقاط مختلف کشور از  ارائه کرد. سلیمانی سیاست «جوانگرایی» را در موسسه مشیز به عنوان یک راهبرد در تدبیر امور برشمرد.
 

دکتر ایازی: موسسه خیریه مشیز از خوشنام‌ترین موسسات کشور است
 
در این جلسه، مدیر مشارکت های مردمی مشیز نیز از توسعه مراکز شبه خانواده در دوره  جدید فعالیت‌های مشیز گفت و اینکه یکی از خواسته‌های موسسه، شناسایی نیکوکاران جهت ساخت مراکز جدید است. استفاده از تجربه موفق دکتر ایازی در طرح جمع آوری وسایل کارکرده مردم که قبلا در شهرداری به خوبی پیاده سازی شد نیز از دیگر محور‌های نظرات مرادی بود.

دکتر هاشمی به نمایندگی از رئیس هیئت امناء موسسه مشیز نیز با اشاره به تاکید آقای اسکندری زاده بر تحقق «شفافیت» در عملکرد‌های مالی موسسه به این نکته پرداخت که وی همواره در  ۲۵ سالی که از عمر موسسه مشیز می‌گذرد بر همین طریق حرکت کرده است. توضیح در خصوص الزام موسسه مشیز به زندگی سالم و تربیت بر اساس نظام «شبه خانواده»، دیدگاه و نگاه خطی مشیز برای ساخت آینده‌ای پرامید و پرنشاط در ذهن و دل بچه‌ها و  نهایتا تبیین دلایل تغییر سیاست خودگردانی مشیز به رویکرد جلب کمک‌های مردمی از دیگر صحبت‌های هاشمی بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی