تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
خدمتی دیگر از موسسه خیریه کوثر مشیز؛

کلنگ احداث شبه خانواده و مرکز درمانی مشیز در شهر محمدیه به زمین زده شد

خیریه کوثر مشیز که از موسسات خوشنام و باسابقه در کشور است در راه توسعه و گسترش نهاد‌های شبه خانواده، مراسم کلنگ زنی برای ساخت یک مرکز شبه خانواده و همچنین راه اندازی یک مرکز درمانی را در شهر محمدیه در استان قزوین را برگزار کرد. افتتاح مرکز شبه خانواده شهرستان محمدیه دومین مرکز شبه خانواده در استان قزوین است و مطابق با استاندارد‌های موسسه خیریه مشیز ساخته خواهد شد. برای راه اندازی این مرکز مجهز که فقدان آن در شهر محمدیه به شدت احساس می‌شود، بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از سوی موسسه خیریه مشیز در نظر گرفته شده و قرار است این مرکز تا سال ۱۴۰۰ به مرحله بهره برداری برسد.

کد خبر: ۵۱۶۱۹
۱۷:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: چهارشنبه گذشته در شهر محمدیه از شهرهای اقماری قزوین، کلنگ احداث یک مرکز شبه خانواده و یک مرکز درمانی به زمین زده شد. به گزارش خبرنگار دیدارنیوز خیریه کوثر مشیز که از موسسات خوشنام و باسابقه در کشور است در راه توسعه و گسترش نهادهای شبه خانواده، مراسم کلنگ زنی برای ساخت یک مرکز شبه خانواده و همچنین راه اندازی یک مرکز درمانی را در شهر محمدیه در استان قزوین را برگزار کرد.

 

در این مراسم باشکوه که با استقبال قابل توجه مقامات بلند پایه استان و همچنین مدیران بهزیستی استان قزوین و مدیران موسسه خیریه مشیز و شرکت عمرانی رامشیز برگزار شد، ساخت یک مرکز شبه خانواده دیگر از زیرمجموعه‌های موسسه مشیز آغاز شد. این مراسم در زمین اهدایی برای شبه خانواده که وسعتی در حدود دو هزار متر دارد برگزار شد. زمین مذکور از سوی یک نیکوکار و به نیت خیر هبه شده و در اختیار اداره بهزیستی استان قزوین و موسسه خیریه مشیز قرار گرفته شده است.
 

کلنگ احداث شبه خانواده و مرکز درمانی مشیز در شهر محمدیه به زمین زده شد
 
در همین راستا شماری از مقامات استانی از جمله مهندس جمالی پور استاندار محترم قزوین، دکتر محمدی نماینده مجلس و عضو کمیسیون اصل ۹۰، آقای نصیری فرماندار شهر البرز، آقای وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین و آقای فرخزاد معاون بهزیستی استان حضور داشتند و از سوی موسسه خیریه کوثر مشیز نیز مهندس محمدحسین اسکندری زاده رئیس هیات مدیره، محمدرضا صادقی نژاد قائم مقام موسسه و برخی دیگر از مسئولان موسسه در این مراسم حضور داشتند. همچنین شماری از خبرنگاران محلی و گزارشگران شبکه تلویزیونی استان نیز برای پوشش این خبر حضور یافتند.

به هنگام ورود استاندار به محل برگزاری مراسم، یکی از کودکان تحت پوشش موسسه خیریه مشیز در شهر قزوین، به اجرای متن زیبایی به عنوان خوشامدگویی به استاندار پرداخت که با استقبال و ابراز احساسات همه حاضران همراه شد.

افتتاح مرکز شبه خانواده شهرستان محمدیه دومین مرکز شبه خانواده در استان قزوین است و مطابق با استاندارد‌های موسسه خیریه مشیز ساخته خواهد شد. برای راه اندازی این مرکز مجهز که فقدان آن در شهر محمدیه به شدت احساس می‌شود، بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از سوی موسسه خیریه مشیز در نظر گرفته شده و قرار است این مرکز تا سال ۱۴۰۰ به مرحله بهره برداری برسد.

پیش از اجرای مراسم کلنگ زنی، آقایان اسکندری زاده، محمدی، جمالی پور (استاندار قزوین)، نصیری (فرماندار البرز) و همچنین وارثی (مدیر کل بهزیستی استان قزوین) در سخنانی به ارائه نظرات خود در زمینه دستاورد‌ها و اهداف مجموعه‌های تحت نظر خود برای ارتقای سطح زندگی افراد آسیب پذیر پرداختند.
 

کلنگ احداث شبه خانواده و مرکز درمانی مشیز در شهر محمدیه به زمین زده شد
 
 
سپس کلنگ آغاز ساخت این مرکز توسط شماری از مدیران استانی و موسسه خیریه مشیز به زمین زده شد. استاندار قزوین با تشکر از تلاش و همراهی موسسه خیریه مشیز گفت: «موسسه خیریه مشیز با افتتاح رسمی این مراکز شبه خانواده و درمانی، کمک شایانی به ارائه خدمات بهزیستی و درمانی هر چه بهتر به مردم و فرزندان عزیز در استان می‌کند و ما نیز به عنوان مسئول، هر کمکی از دستمان بر آید انجام می‌دهیم و با تمام وجود از کار خیر حمایت خواهیم کرد. ان شاءالله که خداوند متعال از ما راضی و خشنود باشد. راه رسیدن به سعادت اخروی انجام اینگونه امور خیریه است و با این کار‌های بزرگ در سطح کشور می‌توانیم منشأ خدمات بسیاری در منطقه و استان باشیم.»

در کنار این اتفاق زیبا، اهدای کلید دو باب منزل مسکونی به صورت نمادین نیز صورت گرفت که برای تعدادی از آسیب دیدگان اجتماعی در البرز در نظر گرفته شده بود. حضور ماشین آلات عمرانی و خاک برداری در کنار مراسم نیز نشان دهنده عزم دست اندرکاران برای ساخت هر چه زودتر این مرکز مهم بود و فضای مراسم را جذابتر کرده بود. در نهایت این مراسم با پذیرایی از حاضران و اشاعه حس نوعدوستی و کمک به اقشار آسیب دیده جامعه به پایان رسید.
 

کلنگ احداث شبه خانواده و مرکز درمانی مشیز در شهر محمدیه به زمین زده شد

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی