محمد باقری می‌گوید ما شاهد بیداری جهانی علیه اسرائیل هستیم

نماینده مجلس: ان‌شاالله به‌زودی خاورمیانه بدون اسرائیل را شاهد باشیم

محمد باقری، عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به اینکه خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند، گفت: ان‌شاءالله به زودی منطقه خاورمیانه بدون اسرائیل را شاهد باشیم.
در نشست هیات دولت با استانداران سراسر کشور مطرح شد

رئیسی: دشمن به دنبال یاس‌آفرینی است

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (یکشنبه) در نشست هیات دولت با استانداران سراسر کشور گفت: دشمن به دنبال یاس‌آفرینی است و ما باید برای امید‌آفرینی تلاش کنیم.
جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت مطرح کرد

دولت باید در تیم اقتصادی‌اش خانه‌تکانی کند/ شاهد مردمی‌سازی اقتصاد نیستیم

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت در مجلس با اشاره به این موضوع که دولت باید در تیم اقتصادی‌اش، خانه‌تکانی کند و به نظرم همه باید کمک کنند تا این اتفاق در واقعیت رخ دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر مردمی‌سازی اقتصاد تاکید کردند، ولی خروجی کار مسئولان این را نشان نمی‌دهد.
هاتف صالحی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا مطرح کرد

ائتلاف با دشمن؛ «قالیباف» انصراف می‌دهد؟/ «خطری برای رئیسی»

هاتف صالحی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی اصولگرا درباره آینده سیاسی محمدباقر قالیباف، ادامه ریاست او در مجلس، انتخابات ۱۴۰۴ و رقیبی برای ابراهیم رئیسی و انتخابات ۱۴۰۸ صحبت کرده است.
جامعه ایرانی نمی‌خواهد برده‌وار و توده‌ای زندگی‌ کند

فخاری: ما درگیر نان و گوشت و امنیتی‌شدن زندگی روزمره‌ایم/ پیام مردم را نشنیدند

الهام فخاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه رفتار مدیریتی کشور گویای نشنیدن و بی‌توجهی به پیام مردم است، گفت: در حالی که مساله‌های مهم در سطح جهانی هست، ما درگیر نان و گوشت و امنیتی شدن زندگی روزمره‌ایم. هولناک است که برخی از مدیران کلان نگاه‌شان به مردم این شده که مردم قدرت تشخیص ندارند و برای ۲۰۰ هزار تومان یارانه یا پول دنبال ماشین‌تان می‌دوند.
نماینده اصفهان به فکر حجاب است

توضیحات «بانکی‌پور» درباره جریمه کشف حجاب؛ اول ۱.۵ میلیون، بعد می‌شود ۴.۵ میلیون

نام امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس بار دیگر در رسانه‌ها مطرح شده؛ بعد از پیشنهاد جنجالی ازدواج دختران ایرانی با مردان خارجی که ازدواج بین‌المللی نام گرفت(!) حالا این نماینده برای جریمه کشف حجاب حساب و کتاب کرده که در ادامه می‌خوانید.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس مطرح کرد

اداره شفاف‌تر کشور بدون ریاست «قالیباف»

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس با انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم اعلام کرد: هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود، کشور شفاف‌تر اداره می‌شود.