توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد

فعال اصولگرا: جامعه را به سمت لج‌بازی نبریم

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا درباره بحث‌های اخیر در حوزه حجاب و پوشش زنان گفت: بعضی از دوستان کار‌هایی را می‌کنند که باعث می‌شود حتی سر مسائلی که فهم و درک آن‌ها سخت نیست، جامعه را به لجبازی می‌اندازد. اگر جامعه به لجبازی بیفتد یعنی عقلانیت در آن تعطیل می‌شود. وقتی عقلانیت تعطیل شد، بعد دیگر زبان مفاهمه نخواهیم داشت.

حاجی‌دلیگانی: مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده/ قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش عمل کرد

حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر در مجلس می‌گوید که مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است. با این حال قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفته: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد.
بازگشت دوباره گشت ارشاد در دولت رئیسی

آذر منصوری: به مناقشه ویرانگر ‎«حجاب اجباری» خاتمه دهید

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات درباره بحث دوباره درمورد پوشش زنان در حالی که کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری دارد، نوشت: حاکمیت توانا متناسب با تحولات و خواست مردم و نیز برای بهترشدن زندگی شهروندان قانون وضع می‌کند. قانونی که با تحولات و خواست مردم و عرف جامعه تناسب نداشته باشد، خود به خود به مناقشه بین حاکمیت و مردم تبدیل می‌شود. به مناقشه ویرانگر حجاب اجباری خاتمه دهید.
اینکه واجبات را بخواهیم با توسل به زور به مردم تحمیل کنیم، از نظر شرع اسلام صحیح نیست

منتجب‌نیا: حجاب اجباری به این معنا در اسلام نداریم/ با این حکومت‌داری خدا به داد مردم برسد

رسول منتجب‌نیا، عضو پیشین مجمع روحانیون مبارز درباره سخت‌گیری‌های اخیر در حوزه حجاب در کشور گفت: بار‌ها درباره این مساله اظهارنظر شده است که اولا حجاب اجباری به این معنا در اسلام نداریم. پس هیچ دلیلی ندارد دختران و خانم‌ها را مجبور کنیم در اجتماع با پوشش شرعی حاضر شوند.
در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های کارآفرینان نوجوان مطرح شد

مخبر: ایران چشم‌انداز روشنی برای توسعه دارد

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های کارآفرینان نوجوان اعلام کرد که کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد.
شهریار حیدری مطرح کرد

واکنش به توییت عجیب یک نماینده؛ نه سلاح هسته‌ای ساخته‌ایم، نه داریم

شهریار حیدری، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد، در واکنش به توییت بحث‌برانگیز یک نماینده گفت: ما هیچگونه سلاح هسته‌ای نه ساخته‌ایم و نه داریم؛ من تعجب می‌کنم از این نماینده که واقعا می‌خواهد کجا آزمایش کند؟
علت بازداشته‌شدن من در انتخابات اعتراض به بی‌کفایتی قوه مجریه بود

علیرضابیگی: مردم از چپاول «چای دبش» نتیجه می‌گیرند که اموال آن‌ها بلاصاحب است!

علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس گفت: از چپاول درشت پرونده چای دبش، سرقت ۱۰۸ میلیارد تومانی اخیر که یک مسئول امور مالی در یک شهرستان از یک استان و فرار او و خانواده‌اش، مردم نتیجه می‌گیرند که گویی اموال آنان مال بلا صاحب بوده و دولت صرفاً متولی مطلع نمودن وقوع جرایم است!
۴