علی بابایی کارنامی مطرح کرد

به مجلس اعتماد نداریم؛ نمایندگان به نفع کارگران رای نمی‌دهند

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس در خصوص اعتراض بازنشستگان به تقسیم‌بندی این قشر، به ۲ گروه حداقل بیمه‌پرداز و بیمه پردازان سایر سطوح گفت: ما دنبالش هستیم، اما به مجلس اعتماد نداریم. نمایندگان مجلس عموما رأی به نفع آحاد کارگری نمی‌دهند و تجربه این را ثابت کرده است.
مردم دارند له می‌شوند، آخر مگر این میز چقدر ارزش دارد؟!

جعفرزاده: رئیسی و بایدن دو دوره‌ای نمی‌شوند/ رئیس‌جمهور تیم اقتصادی‌اش را تغییر دهد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره‌ای می‌شود نه بایدن، گفت: رئیس‌جمهور، شجاعانه بیاید تیم اقتصادی‌اش و تفکرش را تغییر دهد و ریل را عوض کند. این ریل اقتصادی دولت دارد رئیس دولت را به ناکجا آباد می‌برد.
گفتگوی یک روزنامه با حقوقدانان درباره راه‌اندازی گشت‌های ارشاد یا همان طرح نور!

ارشادِ گشت ارشاد؛ اعمال محدودیت بر آزادی‌های تعریف شده ممنوع است

روزنامه اعتماد در گزارشی به بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها و انتقادها از آن پرداخت و نوشت: بازگشت دوباره گشت‌های ارشاد یا پلیس امنیت اخلاقی به شهر‌ها و کلانشهر‌های کشور در حالی عملیاتی شد که در کشاکش رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ و پس از فوت مهسا امینی اکثریت قریب به اتفاق چهره‌های سیاست‌گذار و تصمیم‌ساز کشور در گفتگو‌های رسانه‌ای و تریبون‌های رسمی صدا و سیما یکصدا اعلام کردند، گزاره‌ای ذیل عنوان گشت‌های ارشاد در قوانین موضوعی کشور وجود خارجی ندارد.

رئیسی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی» را برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرد.
فرمانده کل ارتش سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت

تنبیه اسرائیل موید حرکتی پرشتاب در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی است

عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ایران در پیامی، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: تنبیه اسرائیل موید حرکتی پرشتاب در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی است
سیاهکلی می‌گوید نمی‌توانیم از مردم انتظار داشته باشیم چشمشان را ببندند تا ثروت‌شان آب شود

هشدار درباره دلار ۱۰۰ هزار تومانی و فروپاشی اقتصادی؛ «جیب‌ها سوراخ شده است»

لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره صحبت‌ها و مواردی که از سوی دولتی‌ها مطرح شود و از آن به عنوان پالس دلار ۱۰۰ هزار تومانی برداشت می‌شود، گفت: اگر ارز بخواهد به ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومان برسد ما باید حتما فروپاشی اقتصاد را مدنظر داشته باشیم. جیب مردم دیگر جایی برای خالی کردن ندارد، جیب‌ها سوراخ شده است.
در واکنش به توییت فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب مطرح شد

عبدی: انجام کار غیرقانونی با «تذکر» حل نمی‌شود

این روزها بازهم موضوع گشت ارشاد یا نام جدید آن «طرح نور» به یکی از بحث‌های جدی در رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل شده؛ در شرایطی که اقتصاد بحران‌زده‌ای داریم و نرخ ارز و اقلام اساسی رو به افزایش است این مساله هم جامعه را به فکر فرو برده. در این میان عباس عبدی در پاسخ به فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشته انجام کار غیرقانونی با «تذکر» حل نمی‌شود.
۵