قالیباف می‌گوید بانک مرکزی برنامه ندهد، مجلس برنامه می‌دهد

مدیریت بازار ارز به کجا رسید؟

در حالی که مردم کشورمان در انتظار تکان خوردن مسوولان برای مدیریت و کنترل و کاهش سرسام‌آور قیمت ارز، اقلام اساسی و .. هستند، در مجلسِ قالیباف و بانک مرکزیِ فرزین خیلی آرام و با صبر و حوصله فراوان(!) مسایلی جریان دارد که ظاهرا قرار است به مدیریت بازار منجر شود.
بابایی‌کارنامی از عدم اجرای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی می‌گوید

نماینده مجلس: گلایه رهبری کاملا درست بود

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی می‌گوید که گلایه رهبر انقلاب از عدم اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی کاملا درست و به جا بود.

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز (پنجشنبه) پس از یک دوره بیماری درگذشت.
عبدالله گنجی حکم هاشم آغاجری را یادآوری کرد

فعال اصولگرا: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود

پس از حکم اعدام دادگاه انقلاب اصفهان برای توماج صالحی، خواننده معترض ایرانی، یک فعال اصولگرا مدعی شده که این حکم بحث‌برانگیز قطعا اجرا نمی‌شود و ماجرای هاشم آغاجری را یادآوری کرد.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع است.
دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند

سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.
یک وکیل دادگستری اعلام کرد

ممنوعیت ثبت اظهارنامه علیه مقامات دولتی اقدامی نسنجیده است

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری در خصوص بخشنامه جدید منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت شکایت علیه مقامات دولتی گفت: آقایان مدعی هستند به واسطه اینکه درخواست‌های شخصی مطرح می‌شده این کار را ممنوع کردند، در حال حاضر بگویند جایگزین آن چیست؟ تحلیلم این است که این کار نادرست و نسنجیده بوده است.
سردار جعفری می‌گوید اشتباهی از جانب عوامل اجرایی طرح نور صورت گرفت

دلیل تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد چه بود؟

سردار جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد را تایید کرد و گفت؛ «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی طرح نور صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.»
در سطح سیاست به‌ویژه در سطح بین‌الملل، گذشت بی‌معناست

عبدی: اسرائیل‌ ضربه راهبردی خورده است

عباس عبدی، تحلیل‌گر مسایل اجتماعی و سیاسی درباره حمله ایران به اسرائیل می‌گوید که تل‌آویو ضربه راهبردی خورده و مدیریت امور از این پس اهمیت دارد.
در سالگرد واقعه طبس مطرح شد

وزارت خارجه: رسوایی امروز آمریکا کمتر از شکست نیرو‌های دلتا نیست

وزارت امور خارجه ایران در سالگرد واقعه طبس بیانیه‌ای منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: «رسوایی امروز آمریکا در مسئله فلسطین کمتر از شکست نیرو‌های دلتا در طبس نیست. در حادثه شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا در طبس، دست قدرت و مدد الهی، یگان نظامی متجاوز آمریکا را زمین‌گیر کرد.»