روزنامه هم‌میهن منتشر کرد

بودجه نهاد‌های دینی؛ بودجه بنیادِ حدادعادل چند میلیارد افزایش یافت؟

با وجود آنکه بانک‌ها اعتبارات حوزه دین را پرداخت نکردند، در ۹ ماهه سال گذشته بیشتر از ۶۲ درصد از بودجه این بخش تخصیص پیدا کرد. در این گزارش آمده: در بنیاد دایرة‌المعارف اسلامی که از سال ۱۳۷۴، غلامعلی حدادعادل مدیرعاملی آن را برعهده دارد، دولت ۱۶ میلیارد تومان بودجه برای سال گذشته آن پیش‌بینی کرده بود، اما مجلس با ۱۹۳ درصد اضافه کردن، بودجه این بنیاد را به ۴۷ میلیارد تومان افزایش داد.

وحیدی: در حال فتح قله‌ها هستیم

احمد وحیدی، وزیر کشور اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.
یک فعال رسانه‌ای به ادعای نماینده مشهد پاسخ داد

جنجال جدید کریمی قدوسی؛ «این ادعاها پیوست گزارش آژانس می‌شود»

ادعاهای عجیب و موشکی جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی این روزها حسابی در فضای مجازی خبرساز شده و برخی فعالان رسانه‌ای و حتی یک نماینده مجلس به توییت‌های او پاسخ داده‌اند.
مردم زیر بار فشار‌های اقتصادی کمر خم کرده‌اند

نماینده مجلس خطاب به رئیسی؛ گرانی‌ها را چه زمانی مهار می‌کنید؟/ مردم پاسخ می‌خواهند

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور گفت: آشفتگی‌های بازار و گرانی‌های افسار گسیخته را چه زمانی مهار خواهید کرد؟
سخنگوی دولت پاسخ داد

حقابه هیرمند به کجا رسید؟/ افزایش قیمت، مصداق تخلف گران‌فروشی است

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به پیگیری حقابه هیرمند گفت: پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.
اصولگرایان برای رقابت در دور دوم انتخابات آماده می‌شوند

قالیباف، بازنده مشارکت حداقلی

داوود حشمتی، روزنامه‌نگار در گزارش خود با عنوان «قالیباف، بازنده مشارکت حداقلی» به دور دوم انتخابات مجلس اشاره کرده و نوشته است: تنور انتخابات داخلی سردتر از همیشه است. بازنده این سردی بار دیگر محمدباقر قالیباف و جریان اصلی اصولگرایان خواهد بود.
توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد

فعال اصولگرا: جامعه را به سمت لج‌بازی نبریم

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا درباره بحث‌های اخیر در حوزه حجاب و پوشش زنان گفت: بعضی از دوستان کار‌هایی را می‌کنند که باعث می‌شود حتی سر مسائلی که فهم و درک آن‌ها سخت نیست، جامعه را به لجبازی می‌اندازد. اگر جامعه به لجبازی بیفتد یعنی عقلانیت در آن تعطیل می‌شود. وقتی عقلانیت تعطیل شد، بعد دیگر زبان مفاهمه نخواهیم داشت.

حاجی‌دلیگانی: مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده/ قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش عمل کرد

حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر در مجلس می‌گوید که مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است. با این حال قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفته: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد.
۳