در دشت‌های زرندیه وضعیت همچنان قرمز است

در دشت‌های زرندیه وضعیت همچنان قرمز است

مدیر امور منابع آب شهرستان زرندیه گفت: با وجود بارش‌های مطلوب صورت گرفته در دوسال آبی اخیر، اما وضعیت آبی دشت‌های این شهرستان همچنان بحرانی است و در حالت قرمز قرار دارد.

تولید استند دیجیتال لیزری تشخیص تب کرونا در اراک

پیرو همکاری‌های مشترک واحد فناور رباتیک مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با شرکت گسترش صنعت خاورمیانه مبتنی بر نوآوری در تولید محصولات، استند دیجیتال لیزری تشخیص تب کرونا توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان استان به مرحله تجاری سازی، تولید و برندسازی رسید.
یک مسئول در اراک خبر داد:

تولید پسماند‌های کرونایی روی شیب صعود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اراک با اشاره به افزایش قابل توجه پسماند‌های عفونی و بیمارستانی در اراک در پی شیوع بیماری کرونا، از تشدید نظارت‌ها بر شیوه مدیریت و دفن این پسماند‌ها خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی:

ورود خودروی غیربومی به مرکزی در روز‌های ۲۱ و ۲۲ فروردین ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به تعطیلی پیش رو (نیمه شعبان) ورود خودرو‌های غیر بومی به استان مرکزی ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده تخلف، اقدام قانونی را انجام می‌دهد.

توضیحات رئیس علوم پزشکی ساوه درخصوص مرگ کودک ۴ ساله ساوجی

شامگاه ۱۷ فروردین ماه بود که خبری مبنی بر فوت یک کودک ۴ ساله در اثر قصور پزشکی در یکی از بیمارستان‌های ساوه در فضای مجازی پیچید. در این اخبار از قول خانواده این کودک ادعا شد که فرزند آن‌ها به دلیل تزریق اشتباه از دست رفته است.
۵