تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محموله میلیاردی آلات موسیقی قاچاق در دلیجان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله میلیاردی آلات موسیقی قاچاق در توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.

کد خبر: ۵۷۴۹۴
۱۰:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

محموله میلیاردی آلات موسیقی قاچاق در دلیجان توقیف شد

دیدارنیوز ـ سردار حسن مفخمی در این باره گفت: با تدوین طرح‌های عملیاتی پلیس در سال جهش تولید و هدف گذاری در تحقق هر چه مطلوب‌تر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مبارزه با قاچاق کالا، بازخوردی اثربخش در این حوزه طی عملیات‌های آغازین سال جاری در سطح استان به دست آمده است.
 
وی با اشاره به کشف حدود ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از آغاز سال جدید در سطح استان، به آخرین عملیات پلیس در توقیف یک محموله قاچاق اشاره داشت و اضافه کرد: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیونت حامل بار قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با اجرای تمهیدات خاص پلیس، این خودرو شناسایی و در عملیاتی متوقف، راننده خودرو دستگیر و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.
 
مفخمی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۳۱ دستگاه ابزار آلات موسیقی قاچاق شامل انواع گیتار و دیگر ادوات موسیقی با برآورد قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی