شهرکرد؛ شهرستانی با آثار تاریخی چندهزار ساله

شهرکرد؛ شهرستانی با آثار تاریخی چندهزار ساله

آثار تاریخی موجود در هر شهر و منطقه بیانگر قدمت تاریخی و پیشینه سکونت در آن است و همچون کتابی گویا به ما می‌گوید مردمان روزگار گذشته چه نوع سبک زندگی، فرهنگ و سرگذشتی داشته‌اند به همین دلیل این آثار و حفظ و پاسداری از آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.
کاهش ۴۰ درصدی مراجعان به مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری

کاهش ۴۰ درصدی مراجعان به مراکز انتقال خون چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع آنفلوآنزا در استان و کاهش مراجعان به مراکز انتقال خون، گفت: متاسفانه به دلیل آغاز فصل سرما و شدت آنفلوآنزا تعداد مراجعه‌ کنندگان به مراکز انتقال خون طی ماه گذشته و ماه جاری حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها: خطر نابودی، جنگل‌های زاگرس را تهدید می‌کند/ قطع درختان برای تجارت ذغال/ عدم آموزش و بیکاری تاثیرگذار است

خطر نابودی، جنگل‌های زاگرس را تهدید می‌کند/ قطع درختان برای تجارت ذغال/ عدم آموزش و بیکاری تاثیرگذار است نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها ضمن هشدار نسبت به خطر نابودی جنگل‌های زاگرس برای تولید ذغال گفت: منابع طبیعی باید ضمن کاشت نهال‌های جدید درختان را سرشماری کند تا مانع از نابودی این ثروت ملی توسط برخی افراد سودجو شود.

قیمت نوبرانه‌ها در بازار شهرکرد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره‌بار در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از ورود نوبرانه‌ها به بازار میوه و تره‌بار خبر داد.
۳