تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قیمت نوبرانه‌ها در بازار شهرکرد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره‌بار در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از ورود نوبرانه‌ها به بازار میوه و تره‌بار خبر داد.

کد خبر: ۵۸۴۷۰
۱۳:۲۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

قیمت نوبرانه‌ها در بازار شهرکرد

دیدارنیوز ـ جمشید آل‌مؤمن با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر چغاله بادام، توت فرنگی، هندوانه و گوجه سبز در بازار موجود است.
 
وی با بیان قیمت نوبرنه‌ها افزود: امروز قیمت هر کیلو گرم چغاله بادام قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، توت فرنگی هرکیلوگرم بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان و گوجه سبز هرکیلوگرم ۴۲ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
 
وی با اشاره به اینکه نوبرانه‌ها در بازار ثبات قیمت ندارد، افزود: با افزایش ورود این محصولات قطعا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.
 
آل‌مؤمن در ادامه با اشاره به کاهش قیمت پیاز، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم پیاز بین ۸ تا ۹ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت ۴ تا ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
وی به قیمت سیب‌زمینی نیز اشاره و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی ۷ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت کیلویی ۴ تا ۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
 
آل‌مؤمن در ادامه با بیان افزایش قیمت گوجه فرنگی، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین ۴ تا ۵ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت کیلویی ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد و با افزایش ورود این محصول به بازار شاهد کاهش قیمت این محصول خواهیم بود. 
 
وی با اشاره به قیمت لیموترش و لیموشیرین گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم لیموترش ۳۰ هزار تومان است.
 
آل مؤمن یادآور شد: قیمت‌های اعلام شده قیمت خرده فروشی است.
 
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: سیب درختی و پرتقال به قیمت دولتی در بعضی از غرفه‌ها در بازار به دست مصرف کننده می‌رسد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی