تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یک شبکه عبری: عمان نزدیک‌ترین کشور به روند عادی‌سازی با اسرائیل است

یک شبکه عبری زبان گزارش داد که رژیم صهیونیستی به دست‌یابی به جهشی در روابط با عمان با میانجی‌گری آمریکا نزدیک است.

کد خبر: ۷۴۲۲۴
۱۱:۵۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹
یک شبکه عبری: عمان نزدیک‌ترین کشور به روند عادی‌سازی با اسرائیل است
 
دیدارنیوز - خبرنگار شبکه "اخبار ۱۲" تلویزیون عبری گزارش داد که اطلاعاتی مبنی بر این امر در اختیار دارد که رژیم صهیونیستی به ایجاد جهش در روابط با عمان با میانجی‌گری آمریکا نزدیک است.

این خبرنگار شنبه شب تصریح کرد که با منابع اسرائیلی صحبت کرده است و آنها این اطلاعات را تایید کرده‌ و همچنین گفته‌اند که توافق قریب الوقوعی میان سودان و رژیم صهیونیستی درمورد بازگرداندن آوارگان سودانی به کشورشان مطرح است.

این شبکه که منابع خود را عالی‌رتبه توصیف کرد، عنوان کرد، عمان که حدود یک ماه قبل از توافق صلح میان رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین استقبال کرد، به امضای توافق صلحی با تل‌آویو با نظارت آمریکا نزدیک است.

این شبکه اعلام کرد، برآوردهایی در داخل سطح سیاسی در اراضی اشغالی مبنی بر این امر وجود دارند که نزدیک‌ترین کشورها به سمت روند صلح بعد از امارات و بحرین و سودان؛ همان عمان است و طبق برآوردها، دشوار است که امضای توافق قبل از انتخابات آمریکا انجام شود، چراکه سیاست‌های مسقط در این خصوص محتاطانه است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی