تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
ذبیح‌الله اعظمی، نماینده جیرفت در مجلس بیان کرد

حقوق‌ها چقدر رشدکرده که یک‌باره قیمت خودرو را افزایش می‌دهند؟

ذبیح‌الله اعظمی، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارمند و کارگر چند درصد رشد داشته که قیمت خودرو را یکباره بیش از یک سوم افزایش می‌دهند؟

کد خبر: ۱۶۴۵۰۹
۱۴:۰۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

حقوق‌ها چقدر رشدکرده که قیمت خودرو را افزایش می‌دهند؟

دیدارنیوز: نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: در سال جاری حقوق کارکنان، کارگران و حتی سودی که کشاورزان به دست می‌آورند، چند درصد رشد داشته که یکباره قیمت خودرو را بیش از یک سوم بهای قبلی آن در کارخانه افزایش می‌دهند؛ کارمند، کارگر و کشاورز چگونه می‌تواند این مابه التفاوت را تامین کند.

ذبیح‌الله اعظمی در گفتگو با خانه ملت درباره افزایش چندین میلیون تومانی قیمت یک خودرو در کارخانه، گفت: در سال جاری حقوق کارکنان، کارگران و حتی سودی که کشاورزان به دست می‌آورند، چند درصد رشد داشته که یکباره قیمت خودرو را بیش از یک سوم بهای قبلی آن در کارخانه افزایش می‌دهند؛ کارمند، کارگر و کشاورز چگونه می‌تواند این مابه التفاوت را تامین کند، این تصمیمات ضربه مهلکی به قشر ضعیف جامعه است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد کشته‌شدگان سفر‌های نوروزی، ادامه داد: در کشور‌های حاشیه خلیج فارس در صورتی که تصادف رخ دهد، به ندرت سرنشین جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه خودرو‌های داخلی نه باکیفیت هستند و نه قیمت مناسبی دارند، اضافه کرد: در سایر کشور‌ها خودرو‌های باکیفیت با شرایط مناسب به مردم تحویل داده می‌شود این در حالی است که مردم در ایران ناچارند ماه‌ها برای تحویل خودرو در صف بمانند و خودروی بی‌کیفیتی که قیمت‌های بالایی نیز دارند را با تاخیر تحویل بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید تصمیم اساسی برای ساماندهی این موضوع گرفته شود تا مردم بتوانند خودروی باکیفیت را با قیمت مناسب و بدون نیاز به اینکه ماه‌ها در صف انتظار بمانند، خریداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی