تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

جشنواره روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز

هلدینگ آفرینش که در آینده‌ای نزدیک مجموعه گردشگری، رفاهی و تفریحی هرمز را احداث خواهد کرد، به همراه چند شرکت تابعه‌اش «رضوان کیش» و «شرکت ساختمانی والکان» حامیان اصلی جشنواره روز ملی خلیج فارس در جزیره زیبای هرمز شد.

کد خبر: ۱۶۴۵۱۶
۱۷:۲۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشنواره روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز

دیدارنیوز: هلدینگ آفرینش که در آینده‌ای نزدیک مجموعه گردشگری، رفاهی و تفریحی هرمز را احداث خواهد کرد، به همراه چند شرکت تابعه‌اش «رضوان کیش» و «شرکت ساختمانی والکان» حامیان اصلی جشنواره روز ملی خلیج فارس در جزیره زیبای هرمز شد.

این همایش طی دو روز هشتم و نهم اردیبهشت ماه در جزیره هرمز برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی، چون همایش هرمزشناسی، همایش پیاده روی، مسابقه عکاسی، مسابقه شنا و ماهیگیری، تجلیل از خانواده شهدای خلیج فارس، شب شعر و… را شامل می‌شود.

جشنواره روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز

جشنواره روز ملی خلیج فارس به مناسبت سالروز آزادسازی جزیره هرمز از اشغال پرتغالی‌ها برگزار می‌شود و «دیدارنیوز» گزارش‌های مربوط به این جشنواره را که با استقبال مردمی مواجه شده است را پوشش خواهد داد.

امروز بعدازظهر جشنواره روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز با حمایت هلدینگ آفرینش رسما آغاز به کار خواهد کرد.

دهم اردیبهشت در تاریخ ایران روز مهمی است. روزی که یادآور ازخودگذشتگی های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال‌گران متجاوز پرتغالی بعد از ۱۱۷ سال تسلط جابرانه‌ بر سواحل جنوبی کشور (۲۱ آوریل ۱۶۲۲ میلادی) در پی رشادت‌های ایرانیان به رهبری امیرالامرای فارس(امام قلی‌خان) است. شاه عباس صفوی  در این روز در سال ۱۶۲۱ میلادی توانست هرمز را از چنگ پرتغالی ها درآورد، تا همیشه به خاطر این اقدامش از او به نیکی یاد شود.

 

جشنواره روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی