تیتر امروز

علیرضا قسیمی: رویای رضا قطبی «مرکزیت آسیا شدن رادیو و تلویزیون ایران» بود/ محمد هاشمی پروژه ساختمان شیشه‌ای را زنده کرد/ اوایل انقلاب مجاهدین خلق نفوذ زیادی در رادیو و تلویزیون داشتند
گفت‌وگوی دیدار در نخستین برنامه «پشت صحنه» با مجری پروژه ساختمان شیشه‌ای

علیرضا قسیمی: رویای رضا قطبی «مرکزیت آسیا شدن رادیو و تلویزیون ایران» بود/ محمد هاشمی پروژه ساختمان شیشه‌ای را زنده کرد/ اوایل انقلاب مجاهدین خلق نفوذ زیادی در رادیو و تلویزیون داشتند

ساختمان شیشه‌ای سازمان صدا و سیما، به‌عنوان نخستین بنای مدرن رسانه‌ای خاورمیانه که نماد بلندپروازی‌های این سازمان است، در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۴ و در جریان «جنگ ۱۲روزه» مورد هدف حملات هوایی اسرائیل...
علی جمالیان: با بهره‌گیری از تکنولوژی روز کمترین آسیب به بیمار وارد می‌شود/ درمان‌های نوین در صدر علم پزشکی امروز
گفت‌وگوی دیدارنیوز در برنامه «میهمان من» با یک متخصص و جراح قلب

علی جمالیان: با بهره‌گیری از تکنولوژی روز کمترین آسیب به بیمار وارد می‌شود/ درمان‌های نوین در صدر علم پزشکی امروز

علی جمالیان، فوق تخصص و جراح قلب در برنامه «میهمان من» از درمان‌های نوین که این روز‌ها طرفداران زیادی هم دارد گفت.
سیدعلی مجتهدزاده: اراده‌ای برای اجرای قانون جرم سیاسی نمی‌بینم/ اعضای هیئت منصفه در ایران، وابستگان یک گروه سیاسی خاص هستند/ یکی از بهترین کارهای مرحوم رئیسی در قوه قضائیه، برکناری جعفری دولت آبادی از دادستانی تهران بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه «ایرانشهر» با یک حقوقدان و وکیل دادگستری

سیدعلی مجتهدزاده: اراده‌ای برای اجرای قانون جرم سیاسی نمی‌بینم/ اعضای هیئت منصفه در ایران، وابستگان یک گروه سیاسی خاص هستند/ یکی از بهترین کارهای مرحوم رئیسی در قوه قضائیه، برکناری جعفری دولت آبادی از دادستانی تهران بود

دیدارنیوز در بیست و یکمین پرده از برنامه «ایرانشهر» به سراغ «سید علی مجتهدزاده»، حقوقدان و وکیل باسابقه دادگستری رفته و مسائل مختلف مرتبط با منافع ملی ایران از فعال شدن مکانیسم ماشه، تحرکات تندرو‌ها...
قدرت بیشتر این خودرو به خاطر استفاده از اینترکولر‌های ۹۱۱ توربو بوده است

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

در سینه مدل‌های چهار چرخ محرک پورشه ۹۱۱ کاررا S، پیشرانه ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر تخت توئین توربو قرار گرفته که می‌تواند در شرایط ایده آل، ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور را راهی چرخ‌های جلو و عقب کند. قیمت پایه کاررا ۴S کوپه مدل ۲۰۲۶ از ۱۵۶ هزار و ۴۵۰ دلار آغاز می‌شود که از نسخه قبلی ۱۶ هزار دلار گران‌تر هستند.

کد خبر: ۱۸۶۷۳۸
۱۴:۳۶ - ۱۵ تير ۱۴۰۴

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

دیدارنیوز: کمپانی پورشه بالاخره از ۹۱۱ کاررا ۴S مدل ۲۰۲۶ با قدرت بیشتر، سیستم چهار چرخ محرک و قیمت گران‌تر رونمایی کرد. مشخصات این خودرو چیست؟

به نقل از گجت‌نیوز، پورشه یکی از خودروسازان نام آشنا در صنعت خودرو جهان و اروپاست که سال‌های طولانی در زمینه طراحی و تولید بهترین ماشین‌های اسپرت و لوکس فعالیت کرده است. پس از اینکه در سال گذشته این خودروساز اقدام به به‌روزرسانی و فیس لیفت خانواده ۹۱۱ کرد، هم اکنون مدل‌های چهار چرخ محرک این خودرو از جمله کاررا ۴S کوپه، کابریولت و تارگا از راه رسیده‌اند.

قوای فنی پورشه ۹۱۱ کاررا ۴S مدل ۲۰۲۶

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

در سینه مدل‌های چهار چرخ محرک پورشه ۹۱۱ کاررا S، پیشرانه ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر تخت توئین توربو قرار گرفته که می‌تواند در شرایط ایده آل، ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور را راهی چرخ‌های جلو و عقب کند. براساس آنچه کمپانی پورشه اعلام کرده، قدرت بیشتر این خودرو به خاطر استفاده از اینترکولر‌های ۹۱۱ توربو بوده است.

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

مدل‌های چهار چرخ محرک فعلی، مثل نسخه‌های دیفرانسیل عقب، مجهز به سیستم انتقال قدرت دبل کلاچ ۸ سرعته شده‌اند. در حال حاضر مدیران پورشه ترجیح می‌دهند که جعبه دنده دستی را صرفا برای مدل‌های خاصی مثل کاررا T و GT۳ در نظر بگیرند. علاوه بر تجهیزات فوق، مدل‌های کاررا ۴S مجهز به اگزوز‌های اسپرت استاندارد شده و ترمزهایشان بزرگ‌تر از مدل جی تی اس است.

سه مدل کوپه، کابریولت و تارگا همچنان از کمک فنر‌های تطبیقی، دیفرانسیل لغزش محدود عقب و رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی سود می‌برند، اما اگر نیاز به آپشن‌های بیشتر دارید، باید سیستم تعلیق اسپرت، فرمان پذیری محور عقب، پکیج اسپرت کرونو و ترمز‌های سرامیک کربنی را به صورت سفارشی خریداری کنید. البته مدل تارگا از سیستم فرمان پذیری محور عقب به صورت استاندارد برخوردار شده است.

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

فضای کابین

در مقایسه با مدل‌های قبلی پورشه ۹۱۱ کاررا، روکش‌های چرم بیشتری می‌توان داخل کابین دید. از طرفی صفحه آمپر دیجیتالی برای این مدل‌ها در نظر گرفته شده که پیش از این وجود نداشت. کاررا ۴S یک خودرو ۲ نفره استاندارد است، اما اگر بخواهید به گزینه ۲+۲ نیاز داشته باشید، می‌توانید بدون هزینه اضافی به این خواسته برسید.

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

البته در دو مدل کابریولت و تارگا، خودرو اساسا ۴ نفره است. براساس اعلام پورشه، در ایالات متحده، نیم بیشتری از پورشه‌های مدل کاررا S مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هستند. پیش از اینکه کاررا ۴S به میدان بیاید، ارزان‌ترین گزینه از خانواده ۹۱۱، کاررا جی تی اس ۴ بود؛ بنابراین، با ورود ۴S جدید به بازار، قیمت آن به میزان قابل توجهی تغییر خواهد کرد.

قیمت

پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۶؛ قدرتمندتر از همیشه! +قیمت

قیمت پایه کاررا ۴S کوپه مدل ۲۰۲۶ از ۱۵۶ هزار و ۴۵۰ دلار آغاز می‌شود که از نسخه قبلی ۱۶ هزار دلار گران‌تر هستند. گرچه این خودرو با تجهیزات و آپشن‌های بیشتری نسبت به قبل عرضه می‌شود، اما همچنان اختلاف قیمت بین آنها زیاد است. در پایان باید اشاره کنیم که قیمت مدل‌های کابریولت و تارگا به ترتیب از ۱۶۹ هزار و ۶۵۰ دلار و ۱۷۱ هزار و ۳۵۰ دلار شروع می‌شوند.

ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۲۹ آبان
امروز پنجشنبه ۲۹ آبان
امروز پنجشنبه ۲۹ آبان
امروز پنجشنبه ۲۹ آبان