تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وارد کننده غیرقانونی خودرو در بوشهر بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: فردی که قصد وارد کردن و تخلیه ۳۵ دستگاه خودرو خارجی به صورت غیر قانونی در جزیره خارگ این استان را داشت به پرداخت ۱۲۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

کد خبر: ۸۵۸۰۷
۱۵:۴۵ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰

وارد کننده غیرقانونی خودرو در بوشهر بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان جریمه شد

دیدارنیوز ـ سید رضا جابری روز شنبه به رسانه‎‌ها اعلام کرد: با گزارش معاونت عملیات فرماندهی دریابانی استان بوشهر به تعزیرات حکومتی این استان مشخص شد که یک فروند شناور قصد تخلیه ۳۵ دستگاه خودرو خارجی را به صورت غیر قانونی در جزیره خارگ دارد.

وی بیان کرد: رسیدگی به این پرونده با احضار متهم و سایر عوامل مربوط در دستور کار قرار گرفت و پس از شنیدن اظهارات و دریافت آخرین دفاعیات، انجام استعلامات لازم و پیمودن همه تشریفات رسیدگی قانونی، تخلف قاچاق متهم محرز شد.

وی یادآور شد: در این ارتباط افزون بر ضبط و توقیف همه خودرو‌های قاچاق، جریمه‌ای به مبلغ ۱۲۱میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به عنوان جزای نقدی برای محکوم این پرونده صادر شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی