وینی فرشته نجات رئال؛ وعده دیدار در برنابئو!
زور بایرن مونیخ در آلمان به مادریدی‌ها نرسید

وینی فرشته نجات رئال؛ وعده دیدار در برنابئو!

نبرد تماشایی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا تکلیف اولین فینالیست در ورزشگاه برنابئو مادرید مشخص شود.
نکونام: اتفاقات خوبی در راه خواهد بود
سرمربی استقلال پیش از دیدار با تراکتور از واگذاری این باشگاه صحبت کرد

نکونام: اتفاقات خوبی در راه خواهد بود

جواد نکونام، سرمربی استقلال با اشاره به اینکه انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم، درباره واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس گفت: استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.
دوئل تراکتور - استقلال؛ این ۱۱ نفر!
جدال بزرگ در تهران است، اما تبریز را فراموش نکنید

دوئل تراکتور - استقلال؛ این ۱۱ نفر!

شاید مهمترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در تهران و بین پرسپولیس و سپاهان باشد، اما نمی‌توان بازی پرهیجان استقلالِ صدرنشین با تراکتور متحول شده را از دست داد!
مثل برزیلی اوسمار درباره دیدار با سپاهان!
شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم به خاطر تعویض‌ها نبود

مثل برزیلی اوسمار درباره دیدار با سپاهان!

اوسمار لوس ویرا، سرمربی تیم پرسپولیس در آستانه بازی حساس و مرگ و زندگی با سپاهان، در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس شش سال است سپاهان را در آزادی شکست نداده، یک مثل برزیلی جالب را مطرح کرد و گفت: یک مثالی ما در برزیل داریم که می‌گوید، «هر چقدر شما یک نفر را نمی‌برید، به بردنش نزدیک می‌شوید و هر چقدر هم که شما یک نفر را ببرید، به باخت به او نزدیک‌تر می‌شوید»!
آمار علیه پرسپولیس!
سپاهان راه بردن در آزادی را می‌داند

آمار علیه پرسپولیس!

سپاهان شاید بهتر از هر تیمی راه بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را بلد باشد؛ سپاهان در هر دو بازی اخیر که به میزبانی پرسپولیس برگزار شده، حداکتر امتیاز یعنی ۶ را کسب کرده است.
لوا، خفاش‌ها را کشت
والنسیای ۱۰ نفره در خانه بارسا ازهم پاشید

لوا، خفاش‌ها را کشت

بارسای زخم‌خورده از ال‌کلاسیکو که همچنان اشتباه‌های فردی زیادی دارد، شب گذشته (دوشنبه) در خانه بازی راحتی برابر خفاش‌های مستایا (لقب والنسیا) نداشت اما لواندوفسکی در یک نیمه آتش‌بازی به راه انداخت.
این بازی از دربی حساس‌تر است!
دو روز تا جنگ و جدال بزرگ پرسپولیس و سپاهان در آزادی

این بازی از دربی حساس‌تر است!

پس از کنار رفتن پرسپولیس از جام حذفی، اوسمار ویرا که می‌خواهد در پایخت بماند، نمی‌تواند در لیگ لغزش داشته باشد و دیدار با سپاهان از همیشه حساس‌تر و حتی شاید در این شرایط از دربی مهمتر باشد! آنطرف هم سپاهان می‌تواند به روند خوبش ادامه دهد و یک مدعی را متوقف کند.
قرعه‌کشی جام‌حذفی؛ نبرد بزرگ در اصفهان
سپاهان دوباره به ملوان رسید

قرعه‌کشی جام‌حذفی؛ نبرد بزرگ در اصفهان

در مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، سپاهان در اصفهان جدال سختی با ملوان انزلی خواهد داشت و تراکتوری‌ها به دیدار مس رفسنجان خواهند رفت.
استقلالِ خلیج‌فارس
نام‌ باشگاه مطرح پایتخت تغییر کرد

استقلالِ خلیج‌فارس

علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از تغییر نام باشگاه استقلال تهران به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.
۶