تیتر امروز

تشییع پیکر شهید رئیسی/ اسلامی: صداقت و امانت دو صفت بارز رئیس‌جمهور بود +ویدیو
سقوط دردناک و غم‌انگیز بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

تشییع پیکر شهید رئیسی/ اسلامی: صداقت و امانت دو صفت بارز رئیس‌جمهور بود +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
والنسیای ۱۰ نفره در خانه بارسا ازهم پاشید

لوا، خفاش‌ها را کشت

بارسای زخم‌خورده از ال‌کلاسیکو که همچنان اشتباه‌های فردی زیادی دارد، شب گذشته (دوشنبه) در خانه بازی راحتی برابر خفاش‌های مستایا (لقب والنسیا) نداشت اما لواندوفسکی در یک نیمه آتش‌بازی به راه انداخت.

کد خبر: ۱۶۴۶۶۶
۰۸:۴۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

لوا، خفاش‌ها را کشت

دیدارنیوز: در شبی که ستاره لهستانی بارسلونا خوش درخشید، آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا مقابل حریف سرسخت خود موفق به کسب پیروزی شدند.

در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو مونتجوئیک، تیم فوتبال بارسلونا پذیرای والنسیا بود و موفق شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بارسلونا اگرچه زودتر به گل رسید و در دقیقه ۲۲ توسط فرمیو لوپس دروازه والنسیا را باز کرد، اما برتری‌اش خیلی دوام نداشت، چرا که تنها پنج دقیقه بعد اوگو دورو گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. اوضاع بارسلونا در دقیقه ۳۸ با تقدیم یک پنالتی به حریف توسط رونالد آرائوخو بدتر هم شد، پنالتی که پپلو آن را به گل دوم خفاش‌ها تبدیل کرد.

جریان بازی، اما بر وفق مراد والنسیا هم نماند و این تیم در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان خود گیورگی مامارداشویلی را به دلیل استفاده کردن از دست خود برای دفع توپ خارج از محوطه جریمه و دریافت کارت قرمز مستقیم داور، از دست داد.

لوا، خفاش‌ها را کشت

برتری عددی در نیمه دوم به کمک بارسایی‌ها آمد و تنها چهار دقیقه پس از شروع مجدد بازی، لواندوفسکی دومین گل این تیم را به ثمر رساند. تا دقیقه ۸۲ همه چیز برابر بود تا اینکه لواندوفسکی با پاس رونالد آرائوخو دبل کرد و تیمش را دوباره پیش انداخت. ستاره لهستانی، اما به دبل قناعت نکرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با زدن گلی دیگر هت تریک و خیال تیمش و هواداران آن از بابت کسب تمام امتیازات را آسوده کرد.

به این ترتیب بیست‌و‌دومین پیروزی بارسلونا رقم خورد و این تیم ۷۳ امتیازی شد تا فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین را دوباره به ۱۱ امتیاز برساند و رده دوم را هم از خیرونای ۷۱ امتیازی پس بگیرد.

لوا، خفاش‌ها را کشت

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی