پخش یک سریال کمدی تازه در تلویزیون

مجموعه تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی غلامرضا رمضانی و مسعود شاه محمدی از دوشنبه ـ اول شهریور ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

تئاتر خورشید بر نیزه و نقش قرمز علیرضا جهاندیده

تهیه کننده تله تئاتر «خورشید بر نیزه» با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روزی ساختار تله تئاتر دوباره احیاء شود، درباره وضعیت حال حاضر تولید نمایش تلویزیونی، اظهار کرد: جای تله تئاتر واقعا خالی است. زمانی با حضور داریوش مودبیان و دیگر دوستان، تله تئاتر رونق داشت و امیدوارم دوباره احیاء شود.

طرز تهیه دوغ خانگی با چند روش

دوغ از نوشیدنی‌های سرد است که امروزه جایگاه ویژه در سفره‌های ما ایرانی‌ها دارد. در این مطلب، سه روش کاملا متفاوت طرز تهیه دوغ خانگی گازدار با طعم دلخواه را به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه یک مهارت را یاد بگیریم؟

توسعه مهارت‌های فردی یک دغدغه عمده برای همه انسان‌ها در دنیای مدرن است. دنیای پر از رقابت که برای زیستن در آن باید هر روز مهارت‌ جدیدی یاد گرفت. این مطلب برای این کار به شما کمک می‌کند.

اینترنت و داده‌های غلط درباره سرطان

تحقیقات نشان می‌دهد اخبار نادرست، به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی، بیش از اخبار معتبر دست به دست می‌شود. انتشار اطلاعات نادرست در مورد موضوعات حوزه بهداشت و سلامت روی روابط پزشک و بیمار تاثیر منفی می‌گذارد و خطر مرگ بیماران را افزایش می‌دهد.

نقش پابلو نرودا در نویسنده شدن خبرنگار بد شیلی!

تشر پابلو نرودا ـ شاعر و نویسنده معروف اهل شیلی ـ به ایزابل آلنده ـ روزنامه نگار و نویسنده ـ که قبل از مصاحبه ای به او گفت «تو بدترین روزنامه‌نگار روی زمین هستی!» آغازگر تحولی بزرگ در زندگی این خبرنگار شد.
۶