تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» درجشنواره روسیه

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» با کارگردانی بابک نبی‌زاده و از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جشنواره فیلم کودک و نوجوان «زیرو پلاس» روسیه راه یافت.

کد خبر: ۱۰۶۰۰۳
۱۶:۳۶ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره و جشنواره روسیه

دیدارنیوز ـ فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان «زیرو پلاس» روسیه راه یافت.

این اثر قرار است با ۹ فیلم دیگر از کشور‌های روسیه، آلمان، اتریش، نروژ، سوئیس، هند، و جمهوری چک در بخش مسابقه فیلم‌های بلند سینمایی جشنواره کودک و نوجوان «زیرو پلاس» به رقابت بپردازد.

«اقیانوس پشت پنجره» اولین فیلم بلند سینمایی بابک نبی‌زاده است که سابقه دریافت جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان (سپنتا) از سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو را در کارنامه خود دارد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «زیرو پلاس» روسیه با هدف ترویج تماشای فیلم‌های کودک و نوجوان با کیفیت بالا که دیدگاه مثبت، خلاقانه و سازنده دارند و نیز اشاعه ارزش‌های تاریخی مشترک انسانی مانند دوستی، خانواده، خلاقیت و طبیعت، فیلم‌های بخش مسابقه را انتخاب می‌کند.

امسال این جشنواره در ۴ بخش مسابقه بین‌الملل شامل ۱۰ فیلم بلند داستانی، ۲۰ فیلم کوتاه داستانی، ۲۶ فیلم کوتاه انیمیشن و ۱۴ فیلم کوتاه مستند آموزشی، برگزار می‌شود و هر بخش به بهترین نامزد خود جایزه اهدا می‌کند.

هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان «زیرو پلاس» از ۵ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰ (۲۷ سپتامبر تا ۳ اکتبر ۲۰۲۱) در شهر تیومن روسیه برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سینمای ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی