پل‌های عابرپیاده، جان شهروندان همدانی را می‌گیرد

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از اینکه پل‌های عابرپیاده جان شهروندان همدانی را می‌گیرد و شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد، گفت: شهر همدان دارای ۲۱ عابر پیاده است که ۱۵ دستگاه از این پل‌ها مجهز به سیستم مکانیزه شامل پله‌های برقی و آسانسور هستند و شش دستگاه غیرمکانیزه به‌صورت پله‌های معمولی و رمپ است.

محرومیت راهنمایان گردشگری همدان از بیمه بیکاری

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان با اشاره به فعالیت ۱۳۶ راهنمای گردشگری در استان گفت: این راهنمایان همزمان با شیوع کروناویروس بیکار شده‌اند و به علت نداشتن بیمه، شامل بیمه بیکاری نیز نمی‌شوند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان خبرداد:

احداث ۹۹۶۵ واحد مسکن روستایی در همدان

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از احداث ۹۹۶۵ واحد مسکن روستایی در سالجاری خبر داد و گفت: امسال در مجموع ۹۹۶۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار بیش از ۷۱۷ میلیارد تومان از بحث بهسازی و بازسازی تولید خواهد شد که شامل ۶۰۰۰ واحد بازسازی و ۳۹۶۵ واحد بهسازی خواهد بود.
به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» در همدان

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» با توجه شیوع ویروس کرنا و به مناسبت هفته هنر انقلاب در همدان برگزار می‌شود.
معاون محیط زیست طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان:

حال زیستگاه‌های آبی استان همدان خوب است

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: با توجه به بارندگی‌های سال آبی جاری بیشتر زیستگاه‌های آبی استان احیاء شده و شرایط خوبی دارند.
۵