مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحد‌های طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: براساس مصوبه وزارت راه و شهرسازی واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و براساس مقررات پیگرد قانونی دارد.
تپه «گیان» نهاوند ریزش کرد/ سند هویت ۶۰۰۰ ساله در معرض تخریب
باری که باران بر دوش میراثِ ایران می‌گذارد؛

تپه «گیان» نهاوند ریزش کرد/ سند هویت ۶۰۰۰ ساله در معرض تخریب

ریزش قسمتی از تپه «گیان» که بخش بزرگی از دانسته‌های باستان‌شناسی غرب ایران بر آن استوار است موجب نگرانی‌های دوستداران میراث فرهنگی شده و لزوم توجه بیشتر به این اثر را گوشزد می‌کند.
فرماندار همدان خبر داد:

خسارت تگرگ به باغات و سردرختی‌های همدان

فرماندار همدان با بیان اینکه در روز‌های گذشته بیش از ۵۰ میلیمتر بارش در همدان به ثبت رسید، گفت: بارش تگرگ موجب خسارت به باغات به ویژه سردرختی‌های دامنه شمالی الوند شد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی استان خبر داد:

توزیع نهال یارانه‌ای گردو در همدان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه استان همدان ملخ خیز نیست، گفت: مشکلی درباره ورود ملخ به مزارع استان وجود ندارد.
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان همدان:

۵۰ درصد مرغ‌ها روی دست مرغداران ماند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی جوجه‌ریزی فروردین امسال، گفت: از ابتدای فروردین تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۷۶ هزار قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری استان صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۷ درصدی دارد.

تجمع گاز شهری زیرزمین منزلی را منفجر کرد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در یک منزل مسکونی ‏خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ‏‏۱۲۵ آتش نشانی، ‏بروز حریق در منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های شهر گزارش شد. ‏
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان خبر داد:

اختصاص بسته حمایت معیشتی به ۵۰۰۰ راننده تاکسی در همدان

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: رانندگان تاکسی همدان برای واریز بسته حمایت معیشتی و تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.
۶