تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فرماندار همدان خبر داد:

خسارت تگرگ به باغات و سردرختی‌های همدان

فرماندار همدان با بیان اینکه در روز‌های گذشته بیش از ۵۰ میلیمتر بارش در همدان به ثبت رسید، گفت: بارش تگرگ موجب خسارت به باغات به ویژه سردرختی‌های دامنه شمالی الوند شد.

کد خبر: ۵۷۷۷۹
۱۱:۵۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

خسارت تگرگ به باغات و سردرختی‌های همدان

دیدارنیوز ـ حسین افشاری با اشاره به اینکه هنوز میزان خسارت برآورد نشده است، اظهار کرد: کارشناسان بخش کشاورزی در حال تهیه برآورد میزان ریالی خسارت به این بخش هستند.
 
وی با بیان اینکه تا امروز گزارشی از سرمازدگی در باغات و اراضی کشاورزی نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم طی شب‌های آینده هوا سرد نشود که موجب سرمازدگی بخش کشاورزی شود.
 
فرماندار همدان با بیان اینکه بارش‌ها خسارتی در سایر بخش‌ها نداشته است، یادآور شد: خوشبختانه بارش‌های امسال به مرور رخ داد و از طرفی تمهیداتی همچون بازگشایی دهانه پل‌ها و رودخانه‌ها باعث شد خسارات عمرانی به تأسیسات زیربنایی و مناطق مسکونی وارد نشود.
 
افشاری درباره خسارت ناشی از بارندگی در بخش روستایی شهرستان همدان نیز بیان کرد: تاکنون گزارشی از خسارت به بخش مسکن روستایی در شهرستان همدان دریافت نشده است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از امروز، بیان کرد: ۵۷ گروه از واحد‌های صنفی که براساس نظر وزارت بهداشت و درمان صنوف کم خطر محسوب می‌شوند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و اخذ مجوز از امروز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
 
فرماندار همدان تأکید کرد: با توجه به اینکه کروناویروس همچنان درحال شیوع است، ضرورت دارد مردم صرفاً در مواقع ضروری از منازل خاج شوند و هرگونه فعالیت واحد‌های صنفی حتی کم خطر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد.
 
فرماندار همدان با بیان اینکه ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به استان همچنان ادامه دارد، اظهارکرد: ورود هر گونه مسافر غیربومی به استان همدان همچنان ممنوع است و در مبادی ورودی به پلاک‌های غیر استان همدان اجازه ورود به شهر داده نمی‌شود و مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند بود.
 
افشاری تصریح کرد: تا روز گذشته پلاک‌های درون استانی هم ممنوعیت ورود به شهر‌های دیگر را داشتند، اما از امروز فقط پلاک‌های غیراستانی اجازه ورود ندارند.
 
وی با تأکید بر اینکه کروناویروس در کمین مردم است، افزود: دلیلی ندارد در شرایط موجود مردم به خیابان‌ها رفته و به تفریح و دور دور کردن با ماشین بپردازند و توصیه اکید ما این است که برای حفظ سلامت و جلوگیری از شیوع ویروس مردم همچنان حداکثر همکاری را داشته باشند چرا که کروناویروس همچنان در کمین ماست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی