تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تکذیب شایعه جابه‌جایی و گرفتن حق امضا از شهردار همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان شایعه جابه جایی شهردار و گرفته شدن حق امضا از او را تکذیب کرد و گفت: شهردار همدان اقدامات و فعالیت‌های خود را با قوت انجام داده و آن‌ها را پیگیری می‌کند.

کد خبر: ۵۸۹۶۷
۰۹:۴۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

تکذیب شایعه جابه‌جایی و گرفتن حق امضا از شهردار همدان

دیدارنیوز ـ کامران گردان ضمن تکذیب و بی اساس برشمردن شایعه جابه جایی شهردار همدان تصریح کرد: مشکلی بین شهردار و اعضای شورا وجود ندارد.
 
وی وظیفه شورا را نظارت و انتقاد به عملکرد شهرداری دانست و بیان کرد: کمیسیون‌های موجود در شورا عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری را بادقت بررسی کرده و در موارد لازم برای اصلاح کار و بهبود در روش انجام امور به بخش مربوطه تذکر می‌دهند.
 
رئیس شورای شهر همدان اظهار کرد: بسیاری از ما نسبت به عملکرد مسئولان در قسمت‌های مختلف منتقد هستیم، اما این دلیل بر عزل یا جابه جایی آن‌ها نبوده و تنها با هدف بهبود اوضاع انجام می‌شود.
 
گردان اضافه کرد: یکی از انتقاد‌های وارده بر عملکرد شهردار و شهرداری این است که پروژه پل شهید همدانی همچنان معطل مانده و باید هرچه سریع‌تر به پایان برسد.
 
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: شهردار سفت و محکم در منصب خود هست و تا زمانی که خدمت صادقانه به مردم ارائه می‌دهد شورای شهر از او حمایت خواهد کرد.
 
ابراهیم مولوی با بیان اینکه اعضای شورا در برخی از موارد منتقد عملکرد شهردار هستند، اما این موضوع به گرفته شدن حق امضا از او ربطی ندارد، افزود: شخصاً در موضوع پله برقی‌های موجود در پل‌های عابر پیاده منتقد عملکرد شهردار هستم.
 
وی ادامه داد: در سال‌های اخیر میلیارد‌ها تومان پول از جیب مردم برای این موضوع هزینه شده است، اما متأسفانه از ۲۱ پله برقی موجود در پل‌های عابر پیاده هیچ یک کار نمی‌کنند و به همین علت در جمعه گذشته یکی از شهروندان همدانی در نزدیکی یکی از پل‌های عابر پیاده تصادف کرد و جان خود را از دست داد.
 
مولوی با بیان اینکه ما نگران جان شهروندان همدانی هستیم، اظهار کرد: مدیریت شهری مجموعه‌ای از تفکرات و اندیشه‌های مختلف است و افراد حاضر در این حوزه به صورت شبانه روزی برای بهبود اوضاع شهر تلاش می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه کم کاری در امور با پیمانکار مربوطه برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در شرایط کرونایی همه تلاش مسئولان شهری این است که مردم و شهروندان همدان از این شرایط عبور کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی