تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

گزارش عملکرد یکساله شبکه کمک «کارگروه مهار بحران کرونا»

شبکه کمک یا «کارگروه مهار بحران کرونا» که از ترکیب چندین شبکه سازمان‌های مردم نهاد ایجاد شده از جمله نهادهای مدنی فعال در حوزه مهار بحران کرونا بوده است. در یکسالگی تشکیل این شبکه سه تن از مسئولان آن در تحریریه دیدار حاضر شده و گزارشی از عملکرد این نهاد ارایه کردند.

کد خبر: ۸۳۴۳۰
۱۸:۰۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

گزارش عملکرد یکساله شبکه کمک

دیدارنیوز: از آغاز بحران کرونا در کشور بیش از یک سال می‌گذرد. از همان ابتدای این همه‌گیری نهادهای مختلف جامعه مدنی برای مهار و مدیریت این بحران و پیامدهای ناگوار اجتماعی آن فعال شدند. از جمله این نهادها «کارگروه مهار بحران کرونا» یا همان شبکه کمک بود که از ترکیب چندین شبکه سازمان‌های مردم نهاد تشکیل و به فعالیت اجتماعی و فرهنگی در راستای کمک به مهار بحران کرونا پرداخت. 

در نخستین سالگرد تشکیل شبکه کمک، فیروزه صابر دبیر شبکه کمک، گل خانم باقری‌نیا نماینده کارگروه مطالبه‌گری این شبکه و زهرا نقوی نماینده کارگروه تولید محتوا و ترویج این شبکه در تحریریه دیدار حاضر شدند و به ارایه گزارشی از فعالیت این شبکه پرداختند. فیلم کامل این گزارش را در ادامه مشاهده می‌نمایید. 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی