تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

با توجه به رقابت‌های جهانی؛ پیکار‌های لیگ برتر کشتی تا دی‌ماه به تعویق افتاد

قطعیت برگزاری رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ به میزبانی صربستان باعث شد تا ادامه پیکار‌های لیگ برتر کشتی نیز با توجه به پایان دور رفت به زمان دیگری موکول شود.

کد خبر: ۷۳۷۶۲
۰۸:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

با توجه به رقابت‌های جهانی؛ پیکار‌های لیگ برتر کشتی تا دی‌ماه به تعویق افتاد 

دیدارنیوز ـ هفته گذشته بود که اتحادیه جهانی کشتی سرانجام پس از فراز و فرود‌های فراوان از قطعیت برگزاری رقابت‌های جهانی در سال ۲۰۲۰ خبر داد و اعلام کرد این مسابقات طی روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه سال جاری در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

 
بدین ترتیب تمامی کشور‌های عضو اتحادیه جهانی کشتی از بلاتکلیفی خارج شدند و بلافاصله اقدامات و تمرینات جدی کشتی‌گیران خود را برای حضور در این پیکار‌ها آغاز کردند. فدراسیون کشتی کشورمان نیز مثل دیگر مدعیان صاحب نام جهان، برنامه‌های ویژه خود از جمله برگزاری اردو‌های تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی را استارت زد تا زمان باقی مانده تا رقابت‌های جهانی را بیش از این از دست ندهد.
 
در همین راستا اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز جمعه و اردوی فرنگی‌کاران تیم ملی از روز یکشنبه آغاز شد که همین اتفاق به تأخیر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هم انجامید.
 
بر این اساس با توجه به پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی و همچنین اولویت حضور کشتی گیران در اردو‌های تیم ملی، ادامه پیکار‌های لیگ و برگزاری دور برگشت این پیکار‌ها به دیماه سال جاری و بعد از رقابت‌های جهانی موکول شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی