تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
"دیدارنیوز" به زنان جنایتکار جهان می‎پردازد؛

شرورترین زنان تاریخ!

News Image Lead

زنان اغلب نماد محبت، مهربانى و از خودگذشتگى هستند. با این حال زنان جنایتکارى نیز وجود دارند که حتی تن سر سخت‎ترین مردان را به لرزه در مى‎آورند. هرچند که بیمارى‎هاى روانى، خواستگاه ارتکاب این خباثت‎ها هستند ولى باز هم انجام این کار‌ها براى زنان که همیشه دوست داشتنى‎اند ترسناک است.

کد خبر: ۲۹۵۱۶
۱۷:۰۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ زنان اغلب نماد محبت، مهربانى و از خودگذشتگى هستند. با اين حال زنان جنايتكارى نيز وجود دارند كه حتی تن سر سخت‎ترين مردان را به لرزه در مى‎آورند. هرچند كه بيمارى‎هاى روانى خواستگاه ارتكاب اين خباثت‎ها هستند ولى باز هم انجام اين كارها براى زنان كه هميشه دوست داشتنى‎اند ترسناك است.

 

ايلزه كاچ (Ilse Koch)

 

ايلزه كاچ با استفاده از موقعيت همسرش كه از فرماندهان نازى بود به كمپ يهودى‎ها مي‌رفت و زندانيان را براى لذت شخصى‎اش شكنجه مي‎كرد. گفته شده است كه او از فرماندهان نازى خواسته بود پوست تتو شده برخى زندانيان را بكنند تا با آنها آباژور درست كند!

 

ايلزه جزء اولين نازى‎هايى بود كه توسط ارتش آمريكا گرفته و به زندان منتقل شد. هرچند او در دوره محكوميت خود در زندان جان خود را گرفت.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

ملكه مرى اول انگلستان (Queen Mary I Of England)

 

لقب اين ملكه انگلستان به دليل رفتار وحشيانه‎اش نسبت به پروتستان‎ها، مرى خونين(bloody mary)  است. دين و مذهب از زمان‎هاى قديم اغلب جزء دلايل كليدى جنگ‌ها بوده‎اند. مرى به جاى قبول دين جديد در كشور خود، از تمام قدرت و نفوذ خود براى نابودى حدود ٣٠٠ نفر از معتقدان به پروتستان استفاده كرد.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

بل گونس (Belle Gunness)

 

بل گونس جزء مخوف‎ترين و بى‎رحم‎ترين قاتل‎هاى سريالى زن آمريكا شناخته شده است. او رسماً كشتن را به شغلش تبديل كرد. اين مادر آمريكايى ـ نروژى، نه تنها بيشتر بچه‌هاى خود را مسموم كرد بلكه هر سه همسر خود را به قتل رساند. او از بيمه عمر همسران خود استفاده مي‌كرد تا زندگى مرفهى براى خود بسازد. محققان تخمين مي‎زنند كه بل در ٣ دهه حدود ٢٠ نفر را به قتل رساند. هرچند بل گونس هيچوقت دستگير نشد ولى هنوز هم در داستان‎هاى بومى آمريكا نامش زبانزد است.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

كاترين نايت (Katherine Knight)

 

كاترين يک قاتل معمولى نبود، او ساديستيك و يك زن كاملا خبيث بود. اون نه تنها به معشوق خود ٣٠ بار با چاقو ضربه زد بلكه تكه‌هاى بدن او را در آب جوش ريخت و سپس پوست بدنش را جدا كرد. او در نهايت سر معشوق خود را در سينى همراه با سبزيجات براى همسرش سرو كرد. تحقيقات نشان مي‎دهند كه همه چيز از يک دعواى ساده شروع شد و كاترين به سرعت به جنون نزديك شد.

 

كاترين توسط شوهرش به قانون تحويل داده شد و اولين زن استراليايى بود كه محكوم به حبس ابد بدون تخفيف از مجازاتش شد.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

 

ايرما گريس (Irma Grese)

 

ايرما گريس يا هيولای زيبا يا هينا آشويتس (Hyena of Auschwitz) جوان‌ترين زنى بود كه در قرن ٢٠ توسط دولت انگليس محكوم به مرگ شد. قربانيان در دادگاه به چيزهاى وحشتناكى درباره خشونت‎هاى گريس اشاره كردند كه بدن همه حضار به لرزه افتاد. ايرما قربانيان زنده خود را به سگان گرسنه مي‎داد!

 

در دادگاه، وى به سرعت مجرم شناخته شد و او را به دار آويختند. او در لحظات آخر زندگى خود مدام كلمه "سريع" را به زبان مى‎آورد.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

فوزاكو شيگنوبو (Fusako Shigenobu)

 

فوزاكو تا سال ٢٠٠٠ اولين نفر در ليست تروريست‎هاى فرارى بود. هرچند او قاتل سريالى نبود و از كشتن ديگران لذت نمي‎برد اما مسئول محاصره غم انگيز سفارت فرانسه در سال ١٩٧٤ بود. شيگنوبو ارتش سرخ را در لبنان تاسيس كرد و گفته شده است كه او در تعدادى از بمب گذارى‎ها و هواپيما ربايى‎ها نيز دست داشته است.

 

او در حال حاضر دوره محكوميت ٢٠ ساله خود را در زندان سپرى مي‎كند ولى دخترش راهش را ادامه مي‌دهد و مانند او به جنايت مي‌پردازد.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

لئوناردو سيانچولى (Leonardo Cianciulli)

 

لئوناردو سيانچولى معروف به درست كننده صابون كرگيو سيانچولى، بعد از كشتن سه زن، باقى مانده‎شان را پخت و در تركيبات صابونش از آنها استفاده كرد. سيانچولى معتقد بود كه انجام اين جنايات دست خودش نيست و به دليل نفرينى است كه مادرش بر وى گذاشته است!

 

لئوناردو ١٧ بار حاملگى ناموفق داشت! نكته تكان‎دهنده در اين داستان، مدت زمان كوتاه زندان است كه دادگاه براى اين قاتل سريالى در نظر گرفت كه فقط ٣٠ سال بود.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

وو زيشان (Wu Zetian)

 

وو تنها زن امپراطور چينى است. مداركى بر خشونت‎هاى بى‎رويه او وجود دارد كه او را ترسناك نشان مي‎دهد. وو نه تنها فرزند نوزاد خود را در گهواره خفه كرد بلكه تمام خانواده خود را مسموم كرد تا هيچوقت كسى باعث سرنگونى او نشود! همچنين او براى رسيدن به اين مقام به افراد بسيارى خيانت كرد و آنها را به قتل رساند. بنابراين نه تنها امپراطور وو از بيمارى پارانويا رنج مي‎برد بلكه هيچ جانشينى براى خود باقى نگذاشت تا بعد از مرگش حكومت كند.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

مارى-آن كولتون (Mary Ann Cotton)

 

مارى-آن اولين قاتل سريالى زن بريتانيا بود. با اينكه تعداد قربانى‎هاى وى حدود ٢٠ نفر مي‎شوند ولى او فقط متهم به قتل پسرخوانده‎اش شد. او همه قربانى‎هايش را با آرسنيك مي‎كشت! هر سه شوهر و ١١ فرزند از ١٣ فرزندش بر اثر مسموميت معده(!)جان سپردند. حدود ١٠سالى گذشت تا روزنامه‎ها متوجه مرگ و مير افراد خانواده كولتون به جز خود مارى-آن شدند و اينجا بود كه پليس وارد ماجرا شد.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

 

 

اليزابت باتورى (Elizabeth Bathory)

 

کنتس اليزابت باتورى احتمالا وحشتناك ترين و خبيث ترين زن تاريخ باشد! كنتس مجارى مسئول مرگ ٦٠٠ دخترجوان است. اليزابت دختران را به قلعه خود مي آورد و بعد از شكنجه و كشتن آنها در خون آنها حمام مي كرد! ظاهرا براى حفظ جوانى و زيبايى اش!

 

طبق گفته مورخان، داستان كنتس خون در سراسر اروپا پخش شد و مقامات را مجبور به دستگيرى اين قاتل سريالى سلطنتى كرد. هرچند گناهكار بودن او براى همه واضح بود با این حال، شاه مجارستان براى اينكه مردم ديد منفى نسبت به خانواده هاى سلطنتى پيدا كنند به جاى محكوم به مرگ كردنش فقط حكم زندانى شدن در كاخش تا آخر عمرش كه چند سال بعد بود را داد.

 

شرورترین زنان تاریخ

 

منبع: viralxfiles

ترجمه: صدف بهرامی‌راد

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
1
9
چقدر جالب بود
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی