تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
"دیدارنیوز" از کودکان حیرت‎آور در جهان می‎گوید؛

قوى‌ترین کودکان جهان

News Image Lead

بیشتر کودکان تنها با سوار شدن بر روی دوچرخه احساس قوى بودن می‌کنند، اما نه این کودکان! در این لیست شما با کودکان استثنایى در سرتاسر جهان آشنا می‌شوید. از کودکی که در ٢ ساعت و ٢٩ دقیقه توانست چهار هزار شنا پشت هم برود تا کودکی که قادر است چرخش ٣٦٠ درجه روى طناب بندبازى weighted splits (برداشتن وزنه با پاهاى کاملاً جدا و باز به سمت بیرون از بدن) و شنا همراه با وزنه ٦.٥ کیلویى روى کمر را به راحتى انجام دهد.

کد خبر: ۳۹۰۰۱
۱۶:۳۴ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ بيشتر كودكان تنها با سوار شدن بر روی دوچرخه احساس قوى بودن مي‌كنند اما نه اين كودكان! در اين ليست شما با كودكان استثنايى در سرتاسر جهان آشنا مي‌شويد.

 

قوى‌ترین کودکان جهان

آندرى كوستاش(Andrey Kostash)


براى همه واضح و روشن است كه شنا يا حتى شنا سوئدى کردن جزو سخت‎ترين حركات ورزشى حساب مي‌شود و به سرشانه و بازوانى بسيار قوى نياز دارد اما اين كودك اوكراينى در ٢ ساعت و ٢٩ دقيقه توانست چهار هزار شنا پشت هم برود!


اين رقم واقعا چشم‌گيرى است، البته نه براى آندرى كوچك زيرا او ركورد شخصى خود را چيزى نزديك به شش هزار شنا بيان كرده است و از اين كه نتوانسته بود جلوى رسانه به ركورد شخصى خود برسد به شدت ناراحت بود.

 

قوى‌ترین کودکان جهان

يانگ جينلونگ(Yang Jinglong)


در حالى كه بسيارى از كودكان ٧ ساله با ماشين‌هاى اسباب‎بازى خود بازى مي‌كنند اين كودك استثنايى ماشين ونى به وزن ١.٨٥ تن را به راحتى مي‌تواند به دنبال خود بكشد!


اما نكته عجيب ديگر اين است كه برعكس خردسالان ديگر، يانگ بدنى عضله‌اى ندارد و اتفاقا چيزى حدود ١١٠ پوند وزن دارد. اما زورآزمايى يانگ به قبل‌تر برمي‌گردد، زمانى كه او فقط نه ماه داشت، به گونه‌اى که توانست ظرف روغنى به وزن ١٠٠ پوند را بلند كند.

 

 

قوى‌ترین کودکان جهان

ليام هوكسترا(Liam Hoekstra)


اين بچه شيطان و موذى از روز اول با ديگر هم سن‌هاى خود متفاوت بود. ليام از ٥ ماهگى مي‎توانست وزن خود را تحمل كند و ايستاده راه رود ولى داستان تنها به اين ختم نمي‌شود!


ليام در ٣ سالگى قادر بود شنا با سرعت زياد و پشت هم برود. قدرت ديوانه‌كننده اين كودك به دليل وضعيت ژنتيكى خاصش است كه در اين وضعيت بدن مي‌تواند چند برابر سريع‌تر از انسان‌هاى ديگر عضله‌سازى كند.

 

 

قوى‌ترین کودکان جهان

سى جى سنتر( CJ Senter)


اين كودك ١٠ ساله دى‌وى‌دى‌هاى آموزشى ورزشي را به فروش مي‌رساند. سى جى، كنترل غذايى و سالم خوردن همراه ورزش را جزو ضروريات زندگيش مي‌داند و معتقد است وزنه‌بردارى براى كودكان هم سن و سال او اصلاً مناسب نيست و ممكن است خطرناك هم باشد. آرزوى سى جى بازى براى NFL است و مطمئن است در بزرگسالى حتماً جزو قوى‌ترين بازيكنان آن مي‌شود.

 

 

قوى‌ترین کودکان جهان

 

آرات حسينى(Arat Hosseini)


آرات حسينى عزيز كودك استثنايى ايرانى و هموطنى كه به وجودش افتخار مي‌كنيم قطعا در اين ليست جاى دارد. آرات عزيز با دو سال سن توانايى‌هاى فوق‌العاده‌اى در ژيمناستيك دارد كه مردم سرتاسر جهان را به تحير واداشته است.


آرات قادر است چرخش ٣٦٠ درجه روى طناب بندبازى weighted splits(برداشتن وزنه با پاهاى كاملاً جدا و باز به سمت بيرون از بدن) و شنا همراه با وزنه ٦.٥ كيلويى روى كمر را به راحتى انجام دهد و نكته عجيب‌تر اين است كه آرات تنها روزى ١٠ دقيقه تمرين مي‌كند!


خانواده آرات معتقدند كه ژيمناستيك براى آرات صرفاً جنبه فان و تفريحى دارد و آنها به هيچ وجه خواستار پول درآوردن از استعدادهاى كودك خود نيستند.

 

 

قوى‌ترین کودکان جهان

 

ديلن و جسيكا بست(Dylan and Jessica Best)


اين دوقلوى بانمك و البته ورزشكار علاقه خود به ورزش و وزنه‌بردارى را از مادر و پدر خود به ارث گرفته‌اند و حتى در مستندى به اسم "قوى ترين خانواده جهان" ("The World’s Strongest Family”) حضور پيدا كرده‌اند. مادر و پدر ديلن و جسيكا گفته‌اند كه كودكانشان چيزى حدود ٢٤٠ ساعت در هفته تمرين مي‌كنند.

 

 

قوى‌ترین کودکان جهان

كوزمو تيلور(Cosmo Taylor)


اغلب پسران نوجوان تمام روز را صرف گردش با دوستانشان و بازى‌هاى ويديويى مي‌كنند اما تيلور مانند نوجوانان ديگر نيست و بيشتر وقت خود را در باشگاه در حال ورزش مي‌گذراند. البته كوزمو علاقه شديدى به خودنمايى از اندام ورزيده خود دارد كه تنها حاوى ٦.٥٪؜ چربى است.

 

 

قوى‌ترین کودکان جهان

ريچارد سندارك(Richard Sandrak)


سندارك لقب قوى‌ترين كودك را در تسخير خود دارد. او از دوسالگى قادر به انجام تمرين‌هاى سنگين و فشرده بود و مي‌توانست چيزى حدود ششصد شنا و سيصد دراز و نشست كامل را برود و همچنين چربى بدنش تنها ١٪؜ بود!


هرچند بعد از چندين سال چالش برانگيز براى ريچارد او سرانجام تصميم گرفت به دنياى كودكان برگردد و نقش ورزش را در زندگى خود كمرنگ‌تر كرد.

 

قوى‌ترین کودکان جهان

نايومى كوتين(Naomi Kutin)


مطمئناً وزنه سنگين بلند كردن و شنا رفتن جزو تفريحات معمول براى يك نوجوان ١٢ ،١٣ ساله به شمار نمي‌رود اما داستان براى اين دختر ١٢ ساله كاملاً متفاوت است.


نايومى مي‌تواند ٢١٥ پوند وزنه را كه چيزى نزديك به دو برابر وزنش است را بلند كند و به تازگى نيز توانسته است ركوردش را به ٢٥٠ پوند افزايش دهد. او اين ركورد خود را مديون علاقه و تمرين زيادش هست.

 

قوى‌ترین کودکان جهان

 

سى.جى كيومينز(CJ Cummins) 


سى.جى قطعا بعد از شكست دادن رقباى خود در مسابقات جهانى وزنه‌بردارى خود را جزو مشهورترين كودكان قوى در جهان كرد. سى.جى جوان‌ترين شركت كننده در اين مسابقات بود و بعد از برد چشمگيرش تبديل به قوى‌ترين نوجوان آمريكا شد. سى.جى علاوه بر استعداد قوى در وزنه‌بردارى در بسكتبال نيز درخشش فراوان دارد.

 

منبع: viralxfiles

ترجمه: صدف بهرامی‌راد

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی