تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
"دیدارنیوز" به بررسی استایل گرانج می‌پردازد؛

درباره استایل گرانج بدانید

News Image Lead

در استایل گرانج، علاقه‌اى برای وقت گذاشتن و هماهنگى و ست کردن لباس وجود ندارد، براى همین معمولا در لباس پوشیدن علاقه‌مندان به این سبک، هرج و مرج به وضوح دیده می‌شود. در حقیقت یک نوع بی نظمی که در جهان امروز وجود دارد، در این سبک به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر: ۲۱۵۷۹
۱۷:۰۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ صدف بهرامی ‌راد: يكى  از استايل‌هاى پر مخاطب كه اتفاقاً به تازگى بسيار در تهران ديده می‌شود استايل گرانج است. هر چند كه خاستگاه اين استايل بسيار دور از ايران و فرهنگ ايرانى است ولی مورد استقبال دختران و پسران جوان این دوران قرار گرفته است.

استایل گرانچ


گرانج در ابتدا فقط سبكى از موسيقى بود ولى كم كم با الهام از لباس پوشيدن خوانندگان اين سبك از موسيقى، استايلى با اين نام نيز ظهور پيدا كرد که مورد استقبال نسل جوان قرار گرفت.

مبدأ استايل گرانج به دهه ٨٠ ميلادى در شمال آمريكا بر می‌گردد. اين استايل در اوايل دهه ٩٠ ميلادى به اوج معروفيت خود رسيد و به عنوان يك سبك لباس پوشيدن راه به دل مردم پيدا كرد. اين استايل توسط هنرمندانى چون: kurt cobain,courtney love و pearl jam رواج داده شد.

استایل گرانچ

‏kurt cobain خواننده و گيتاريست گروه موسيقى nirvana اسمى آشنا براى خيلى از طرفداران اين سبك از لباس پوشيدن است كه اين استايل را مديون او هستند. حمايت و علاقه  kurt به اين استايل باعث شد كه لوگوى اين بند به عنوان نمادى از استايل گرانج به روى لباس هايى با طرح گرافيكى گره بخورد و روز به روز به شهرت این استایل افزوده شود.

استایل گرانچ

در اين استايل، علاقه‌اى به وقت گذاشتن براى هماهنگى و ست كردن لباس وجود ندارد، براى همين معمولا در لباس پوشيدن علاقه‌مندان به اين سبك، هرج و مرج به وضوح ديده مي‌شود. در حقیقت یک نوع بی نظمی که در جهان امروز وجود دارد در این سبک به نمایش گذاشته می‌شود.

می‌توان گفت اين سبك، از پوشيدن لباس‌هاى نو و پر زرق و برق حمايت نمی‌كند و ايده اصلى اين استايل، پوشيدن لباس‌هاى قديمى و حتى دست دوم است. شايد می‌توان گفت در دوره‌اى كه لباس هاى كلاسيك - پوشيدن كت و شلوار براى مردان و پيراهن براى خانم‌ها- بسيار روتين بود اين استايل به مخالفت برخواست و خواستار ساده و راحت بودن و حتى كم هزينه‌تر شدن لباس پوشيدن شد. در كل همانند تمامى سبك‌هاى فشن، اين سبك نيز قطعا حرف هاى اعتراض آميز زيادى در زمان خود داشت.

استایل گرانچ

براى داشتن اين استايل بهتر است به دنبال شلوار‌هاى جين راسته يا زاپ‌دار يا شلوار هاى tartan و چهارخونه، ژاكت‌ها و بلوزهاى بى‌شكل و اور سايز و كانورس يا كامبت‌بوت به عنوان كفش بود. همانطور كه در بالا نيز گفته شد مي‌توان از لباس‎هايى با طرح‌هاى گرافيكى بندهاى موسيقى معروف گرانج استفاده كرد. پيراهن‌هاى مردانه گشاد يا flannelها نيز گزينه مناسبى هستند. بهتر است بدانيد معمولا در اين سبك رنگ‌هاى تيره و سرد بيشتر استفاده می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی