تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
"دیدارنیوز" به بررسی استایل وینتج می‌پردازد؛

استایل وینتج چیست؟

News Image Lead

یکى از استایل‌هایى که به تازگى به طور مداوم در صفحات مجازى و اینترنت دیده می‌شود استایل وینتج است.

کد خبر: ۲۰۵۴۸
۱۶:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ صدف بهرامی‌راد: يكى از استايل‌هايى كه به تازگى به طور مداوم در صفحات مجازى و اينترنت ديده می‌شود استايل وينتج است. اين بار به بررسى اين استايل مي پردازيم.

اگر جزء طرفداران مد و فشن باشيد حتما  كلمه وينتج به گوشتان خورده است. اين كلمه به تنهايى معنايى مرتبط به فشن ندارد ولى با قرار گرفتن در كنار استايل به معناى لباس‌هاى آنتيك و قديمى است. این نوع از پوشش متناسب با مد و لباس‌هاى توليد شده در سال ١٩٢٠ تا ٢٠ سال قبل از زمان حال در نظر گرفته می‌شود. retro يا retrospective نام هاى ديگرى براى اين استايل است.

 

استایل وینتج چیست؟

 

در كل می‌توان گفت اين نوع پوشش با تفكری متفاوت، سعى بر بى اهميت نشان دادن تاثير بى رويه تجمل‌گرايى كه گريبانگير جوامع امروزى شده است، دارد. برای مثال در اين استايل، مهم نيست اگر شما دوباره لباس‌هاى قديمى و از مد افتاده خود را بپوشيد. همچنین در اين نوع پوشش، قطعا شما كمتر احساس رقابت در به روز رسانى خود با مد روز و ترندهای در حال تغيير مداوم مي‌كنيد. در كل می‌توان گفت وينتج‌ پوشى، نوعى راحتى را در دنياى در حال حركت فشن،  به ارمغان مى آورد.

 

استایل وینتج چیست؟

 

قابل ذكر است كه با علاقه‌مند شدن طرفداران فشن به اين استايل، تفكر مهم و اوليه استايل وينتج ناديده گرفته شد و حتى مي‌توان گفت كه با محبوب شدن اين استايل در ميان قشر ثروتمند، برندهاى بسيارى به توليد لباس‌هايى با سبك وينتج و قديمى با قيمت‌هايى نسبتا غير مناسب اقدام كردند.

 

استایل وینتج چیست؟

 

يكى از محبوب‌ترين نوع اين استايل در ميان جوانان و نوجوانان امروزى، تلفيق اين استايل با سبك تام‌بوى است كه با پوشيدن تى‌شرت‌هايى با طرح‌هاى گرافيكى همراه با شلوارهاى جين راسته و كمربندهايى با سگك‌هاى بزرگ، درست می‌شود كه خود تشكيل استايلى متفاوت را می‌دهد. براى داشتن اين استايل لازم است اول به بُعد زمانی كه مي‌خواهيد مقلدش باشيد خوب توجه كنيد و همزمان بايد بدانيد كه آيا می‌خواهيد در پوشش خود تلفيق مدرنيته و رترو را پياده كنيد يا كاملا رترو باشيد.

 

استایل وینتج چیست؟

اين استايل به دليل گسترده بودن و باز بودن دست در انتخاب لباس، شهرت یافته است. شما در استایل وینتج می‌توانيد انتخاب كنيد كه بسيار ليدى لايك (lady like) و خانمانه لباس بپوشيد و از دامن‌هاى بلند و موهاى جمع شده و بلوزهاى يقه قايقى استفاده كنيد يا حتى از شلوارهاى دم‌پا گشاد و فاق بلند و تيشرت‌هاى يقه گرد(همانطور كه گفته شد تنوع در انتخاب در اين استايل بسيار است).

 

استایل وینتج چیست؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
1
واى من خيلى وينتج و دوست دارم مرسييى
Amer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
من هم وینتج هم تام بوی هم رسمی هم مینیمال دوست دارم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی