تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

اخبار جدید مجلس برای معلمان مدارس غیرانتفاعی و نهضتی‌ها

فارس نوشت: عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرحی در این کمیسیون در حال بررسی است که اگر به نتیجه نهایی برسد خانواده آموزش و پرورش اعم از غیر انتفاعی‌ها، نهضتی‌ها، خرید خدمتی‌ها، قبل و بعد از سال ۱۳۹۱ ساماندهی شده و با برگزاری یک آزمون داخلی در وزارت آموزش و پرورش برای همیشه تکلیف آن‌ها مشخص خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۴۱۱۲
۰۹:۱۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

اخبار جدید مجلس برای معلمان مدارس غیرانتفاعی و نهضتی‌ها

 

دیدارنیوز ـ محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره عدم تعیین تکلیف و ساماندهی معلمان مدارس غیر انتفاعی اظهار داشت: برخی افراد مدارس غیر انتفاعی را مانند یک شرکت خصوصی می‌دانند اما برخی دیگر معلمان مدارس غیر انتفاعی را بخشی از بدنه آموزش و پرورش تصور می‌کنند.

وی افزود:‌ طرحی در یکی از کمیته‌های کمیسیون آموزش در حال بررسی است که اگر به نتیجه نهایی برسد خانواده آموزش و پرورش اعم از غیر انتفاعی‌ها، نهضتی‌ها، خرید خدمتی‌ها،‌ قبل و بعد از سال 1391 ساماندهی شده و با برگزاری یک آزمون داخلی در وزارت آموزش و پرورش برای همیشه تکلیف آنها مشخص خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بعد از تصویب این قانون دیگر چیزی با عنوان وجود معلمان با عناوین مختلف شغلی که به صورت غیر رسمی در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند را نخواهیم داشت و بعد از آن جذب معلمان در این وزارتخانه فقط باید از مسیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی صورت گیرد.

احمدی اظهار داشت:‌ باید آزمون داخلی برای جذب این دست از معلمان در آموزش و پرورش برگزار شود؛ ضمن اینکه این افراد حتماً بایستی آموزش‌های و دوره‌های لازم را دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

وی عنوان کرد: بعد از تعیین تکلیف رتبه‌بندی معلمان در مجلس، اولویت کمیسیون آموزش تعیین تکلیف و ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش است و بنا داریم تا کمبود نیرو در این زمینه را تأمین کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش هم‌ اکنون تعداد 120 هزار معلم در بدنه آموزش و پرورش کم دارد.


برچسب ها: معلمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی