تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خبر جدید نایب رئیس مجلس از طرح رتبه بندی معلمان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توافقاتی با دولت خواهیم داشت تا لایحه رتبه‌بندی معلمان هر چه سریعتر اجرایی شود.

کد خبر: ۱۱۳۸۹۵
۱۳:۴۱ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰
 
خبر جدید نایب رئیس مجلس از طرح رتبه بندی معلمان
 
دیدارنیوز:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توافقاتی با دولت خواهیم داشت تا لایحه رتبه‌بندی معلمان هر چه سریعتر اجرایی شود.

 رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: مجلس به کلیات لایحه رتبه بندی معلمان رأی بالایی داد و در حال حاضر نیز گزارش کمیسیون آموزش در خصوص این لایحه در نوبت ورود به صحن علنی است.

وی تاکید کرد: از هیئت رئیسه مجلس می خواهم که هر چه سریعتر بررسی لایحه رتبه بندی معلمان را در دستور کار مجلس قرار دهد. مسعود میرکاظمی در جلسه غیرعلنی قول داد تا ۲۵ هزار میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص دهد. فرهنگیان نیز بر همین مبنا منتظر اقدام و عمل دولت و مجلس هستند. انتظار داریم هفته آینده موضوع رتبه بندی معلمان در دستور کار مجلس قرار گیرد.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر، گفت: قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرای لایحه رتبه بندی معلمان موافق هستند و دولت نیز در جلسه غیرعلنی با اجرای این لایحه تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان موافقت کرد، اما برای اینکه این موضوع عملیاتی شود، توافقاتی با دولت خواهیم داشت تا موضوع هر چه سریعتر اجرایی شود.

منبع: اینتر آذ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی