تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آرسن ونگر در مورد بازگشت به آرسنال: من ۷۱ ساله‌ام!

آرسن ونگر که سال‌ها هدایت تیم فوتبال آرسنال را بر عهده داشت و اکنون مدیر توسعه جهانی فوتبال فیفاست در مورد بازگشت به آرسنال گفته است: من ۷۱ ساله‌ام!

کد خبر: ۱۰۷۲۶۲
۱۰:۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

آرسن ونگر

دیدارنیوز: سرمربی اسبق آرسنال، حضور ارلینگ هالند در لیگ برتر را اجتناب ناپذیر می‌بیند و به ضعف اصلی پروژه سوپرلیگ اشاره کرد.

آرسن ونگر، مدیر توسعه جهانی فوتبال فیفا، یک فرضیه جالب را مطرح کرده است؛ مسابقات جام جهانی و رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای هر دو سال یک بار برگزار شوند. این ایده آرسن ونگر، برای کاهش تعداد بازی‌های مقدماتی است. ونگر در مصاحبه با اکیپ در این باره گفت:

به نظر من بهتر است جام جهانی هر دو سال یک بار برگزار شود. بازی‌های مقدماتی در دو پنجره بین المللی ماه مارس و اکتبر برگزار شوند تا باشگاه‌ها در طول سال راحت‌تر باشند و مشکلات مصدومیت کم‌تر شود. از طرفی هم تیم‌های ملی کار راحت تری در دعوت از بازیکنان داشته باشند و هماهنگ‌تر شوند. این گونه بازی‌های مقدماتی کم‌تر شده و پراکندگی ان‌ها نیز کم‌تر می‌شود. هر دو سال یک بار در پایان فصل هم مسابقات قهرمانی قاره و جام جهانی برگزار شود. این گونه بازیکن در طول فصل همیشه در دسترس باشگاهش است.

ونگر مصاحبه‌ای با بیلد هم داشت و درباره سوپرلیگ، آینده ارلینگ هالند و انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد به صحبت پرداخت:

بزرگ‌ترین نکته منفی سوپرلیگ، ناعادلانه بودن آن است، چون تیم‌ها بر اساس پرستیژ و اعتبار و نه براساس شایستگی انتخاب شدند. کیفیت ورزشی باید در چنین پروژه‌ای مهم باشد. صرفا حضور نام‌های بزرگ، اعتبار یک رقابت را بالا نمی‌برد. این چیدمان، روح رقابت را می‌کشد. هواداران تیم‌های کوچک تر، باانگیزه‌تر و حامی‌تر از هواداران تیم‌های بزرگ هستند، زیرا آن‌ها رنج و سختی‌های زیادی را کنار یکدیگر تحمل کرده اند.

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد یک تصمیم کاملا فوتبالی نبود بلکه احساسات در آن نقش داشت (اشاره به ماجرای فرگوسن). این یک تصمیم صد درصد منطقی نبود و البته می‌توان آن را یک داستان عاطفی توصیف کرد که مشتاق دیدنش هستم. بازگشت به آرسنال؟ رونالدو ۳۶ ساله است که به منچستریونایتد برگشت، من ۷۱ ساله ام. هالند؟ قدرت اقتصادی لیگ برتر انگلیس خیلی بالاست و به نظرم ممکن است هالند را در انگلیس ببینیم. فوتبال انگلیس سلطه زیادی دارد، چون بیشترین پول آن جاست. بهترین بازیکنان همیشه در پی بهترین راه هستند تا بیشترین پول را کسب کنند. هالند پس از ام باپه، دومین گلزن برتر جهان خواهد بود. انگیزه او فوق العاده است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی