تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
هشدار ۴۰۰ پزشک و پرستار:

کاشان در آستانه فاجعه‌ای بزرگ

همان‌گونه که حتما مطلع هستید موج جدید بیماری کرونا با سویه دلتا با سرایت و بیماری­‌زایی شدیدتر از گذشته از چند هفته قبل به شهرستان کاشان و آران و بیدگل رسید، موج سهمگینی که روزبه­ روز بر ارتفاع و زبانه‌های مخرب آن افزوده شده و می­‌رود تا فاجعه­ انسانی را در تاریخ این شهرستان رقم بزند، فاجعه‌ای بزرگ که در سایه نبود برنامه­ و عزم جدی در پیش­گیری از ابتلا و چرخش ویروس در سطح شهر، در حال رخ­‌دادن است.

کد خبر: ۱۰۴۷۰۴
۱۷:۱۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

کاشان در آستانه فاجعه‌ای بزرگ

دیدارنیوز ـ مدیران، مسوولان، سیاستگذاران، تصمیم‌سازان و بزرگان شهرستان کاشان و آران­ و بیدگل  

همان‌گونه که حتما مطلع هستید موج جدید بیماری کرونا با سویه دلتا با سرایت و بیماری­‌زایی شدیدتر از گذشته از چند هفته قبل به شهرستان کاشان و آران و بیدگل رسید، موج سهمگینی که روزبه­ روز بر ارتفاع و زبانه‌های مخرب آن افزوده شده و می­‌رود تا فاجعه­ انسانی را در تاریخ این شهرستان رقم بزند، فاجعه‌ای بزرگ که در سایه نبود برنامه­ و عزم جدی در پیش­گیری از ابتلا و چرخش ویروس در سطح شهر، در حال رخ­‌دادن است. با تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، فرسودگی و خستگی مفرط کادر درمان و محدودیت شدید اعتبارت و دارو و تجهیزات پزشکی، دیری نمی ­پاید که در صورت عدم مداخله جدی شاهد اتفاقاتی ناگوار و غیرقابل جبران در سطح شهرستان‌های تحت­ پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان باشیم.

در شرایطی که کل کشور درگیر تشدید بحران این بیماری می‌باشد، انتظار می‌رود به دور از مسایل احساسی و سیاسی و با درایت عقلانی نسبت به نجات شهر با اخذ تصمیم‌های درست و در زمان مناسب اقدام گردد.

ما پزشکان، پرستاران و کادر درمان شهرستان کاشان و آران و بیدگل ضمن تاکید بر عهد و پیمان خود در حفظ و اعتلای سلامت مردم شهر و حضور موثر در حوزه سلامت، هشدار می­ دهیم اگر امروز اقدامات و مداخلات لازم به منظور کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس انجام نگردد، تهدیدی جدی و شرایطی سخت و غیرقابل کنترل در انتظار سلامت عمومی شهر خواهد بود که هیچ­کس از آن گریزی نخواهد داشت؛ لذا عاجزانه از تمام دست ­اندرکاران می‌خواهیم به وظایف قانونی و انسانی خود عمل نموده و از ثبت این فاجعه­ انسانی در تاریخ به نام خود جلوگیری نمایند.

این نه یک هشدار بلکه گزارشی واقعی از آینده ­ای بسیار نزدیک برای ثبت در تاریخ می­باشد. مسوولان و تصمیم­ گیران شهرستان بزرگ و باعظمت و تاریخی کاشان در نقطه مهم و حساسی از تاریخ این منطقه قرار دارید، لطفا نام نیک از خود به جای بگذارید نه...

در پایان از همشهریان عزیز نیز می­خواهیم که شرایط خطرناک موجود را بسیار جدی گرفته و با رعایت پروتکل­‌های بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات و به ­تعویق انداختن فعالیت­‌های غیرضروری مراقب سلامتی خود، خانواده، اطرافیان و همشهریان خود باشند. والسلام.

جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شهرستان کاشان و آران و بیدگل- مرداد ۱۴۰۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی