تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
لیگ برتر به ایستگاه ۱۲ رسید؛

استقلال ـ سپاهان؛ دور از چشم سرمربی تیم ملی!

بدشانسی بزرگ در بازی سپاهان - استقلال این است که مهم‌ترین بازی هفته بدون حضور سرمربی تیم ملی به نمایش در خواهد آمد؛ چرا که در این لحظه کسی نمی‌داند ویلموتس بالای سر تیم ملی می‌ماند یا برانکو و یا شخص دیگری قرار است هدایت تیم ملی را در دست بگیرد؟!

کد خبر: ۴۳۱۹۱
۱۳:۳۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز پنج شنبه آغاز می‌شود و در روز‌های جمعه و شنبه ادامه خواهد داشت؛ در حالی که می‌شود از همین حالا پیش بینی کرد که مهم‌ترین و جالب توجه‌ترین مسابقه بین استقلال و سپاهان در روز شنبه رخ خواهد داد. فینال بزرگ روز شنبه قطعا برای هواداران این دو تیم و البته پرسپولیس و تراکتور هم مهم است، چون احتمالا تصویر دقیق تری از مدعیان قهرمانی را نشان خواهد داد، اما بدشانسی بزرگ در این بازی هم این است که مهم‌ترین بازی هفته بدون حضور سرمربی تیم ملی به نمایش در خواهد آمد؛ چرا که در این لحظه کسی نمی‌داند ویلموتس بالای سر تیم ملی می‌ماند یا برانکو و یا شخص دیگری قرار است هدایت تیم ملی را در دست بگیرد؟!
 
 
استقلال – سپاهان، دور از چشم سرمربی تیم ملی!

فارغ از ماجرا‌های تیم ملی، بازی بزرگ هفته دوازدهم به تنهایی آنقدر حساسیت و جذابیت دارد که بینندگان میلیونی داشته باشد و تصویری از بهترین سطح از فوتبال ایران باشد. هفته دوازدهم لیگ برتر البته با بازی ماشین سازی و سایپا در ورزشگاه بنیان دیزل و در ساعت ۳.۵ بعد از ظهر امروز انجام می‌گیرد و فردا هم سه بازی دیگر انجام می‌شود که همگی در خطه جنوبی کشور برگزار خواهند شد.

نفت مسجد سلیمان میزبان ذوب آهن اصفهان است، شاهین شهرداری بوشهر منتظر پارس جنوبی جم است و فولاد هم پذیرای گل گهر سیرجان خواهد بود اما روز شنبه رقابت به سمت تیم‌های بالای جدولی می‌چرخد. ساعت ۳ بعد از ظهر شنبه در نقش جهان، استقلال و استراماچونی به مصاف سپاهان و قلعه نویی خواهند رفت که بی شک مهم‌ترین بازی هفته است. تراکتور باید به تهران بیاید و با پیکان مصاف دهد و شهر خودرو صدرنشین هم در مشهد میزبان نفت آبادان است که با حضور اسکوچیچ به تیمی منضبط و خطرناک تبدیل شده است.

آخرین بازی هفته هم در ورزشگاه آزادی و بین پرسپولیس و نساجی برگزار می‌شود که به عبارتی می‌توان آن را داربی سرخ نام نهاد. این بازی هم می‌تواند برای کالدرون بسیار مهم باشد چرا که فی الحال حیثیت حرفه‌ای او در ایران زیر سوال است.

برنامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر:

* پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸

ماشین‌سازی‌تبریز-  سایپا (۱۵:۳۰)



* جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸

نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن (۱۴:۳۰)

شاهین شهرداری‌بوشهر - پارس جنوبی جم (۱۵:۰۰)

فولاد - گل گهرسیرجان (۱۶:۴۰)



* شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸

سپاهان – استقلال (۱۵:۰۰)

پیکان – تراکتور (۱۵:۰۰)

شهر خودرو - صنعت نفت آبادان (۱۷:۰۰)

پرسپولیس - نساجی مازندران (۱۷:۳۰)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی