تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
سه امتیاز شیرین آبی‌ها در قائم شهر؛

استقلال روی دور بُرد

در هفته یازدهم البته نیمی از مسابقات برگزار نشد، اما به نظر می‌آید استقلال را باید از جدی‌ترین مدعیان تا پایان فصل تلقی کرد. آبی‌ها نهم آذر ماه باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند و به نظر می‌آید بازی با نساجی، روحیه خوبی برای ادامه جاه طلبی به آن‌ها بخشیده باشد.  

کد خبر: ۴۲۸۸۳
۱۸:۰۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائم شهر، بازی پر افت و خیز و پربرخورد نساجی و استقلال تهران برگزار شد و آبی‌ها روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشیدند. آفتاب کم جان در ابتدای مسابقه، خیال بینندگان تلویزیونی را بابت برگزاری مسابقه راحت کرد و در طول مسابقه هم از بارش باران خبری نبود تا دو تیم در شرایط عادی پا به زمین مسابقه بگذارند.
 
 
استقلال روی دور بُرد
 
 
هر دو تیم با آرایش تهاجمی وارد زمین شدند تا نشان دهند به سه امتیاز مسابقه نظر دارند. نساجی که بیش از حریف نامدار خود به زمین چمن مصنوعی عادت دارد از همان ابتدا با استفاده از بازی مستقیم و بازیگوشی بیش از حد توپ در این زمین، به استقلال حمله کرد و فرصت‌های خطرناکی را هم به وجود آورد که البته هیچ یک از آن‌ها به گل تبدیل نشد. استقلال هم رفته رفته به مدل بازی در این زمین عادت کرد و مثلث آتشین تهاجمی این تیم راه افتاد و در دقیقه ۳۳ با یک ضربه سر دقیق از علی کریمی به گل اول دست پیدا کرد.

به ثمر رسیدن گل اول به این معنی بود که یک بازی پرگل دیگر شکل خواهد گرفت و تا پایان نیمه اول توپ مدام بین دو دروازه در حرکت بود. در نیمه دوم نیز بازی پر جنب و جوش بین دو تیم ادامه یافت و در دقیقه ۴۸ حرکت فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه نساجی و یک کات بک دقیق از او، شرایط را برای یک بغل پای مناسب فراهم کرد و مهدی قائدی سر ضرب و بدون فوت وقت توپ را به گل تبدیل کرد. قائدی با ثبت این گل خود را پنج گله کرد تا بهترین گلزن آبی ها تا این جای فصل باشد. گل دوم استقلال کمی ریتم این تیم را کند کرد و نساجی هم به حملات خود شدت داد تا در برابر هواداران پرشور خود به بازی برگردد.
 
 
استقلال روی دور بُرد

در دقیقه ۶۰ بازی، حملات میزبان به نتیجه رسید و محمد عباس زاده با یک ضربه دیدنی، تک گل نساجی را به ثمر رساند. این گل هیجان مسابقه را باز هم بیشتر کرد و دو تیم بیشتر به بازی فیزیکی پرداختند و در نتیجه برخورد‌ها بیشتر شد. در یک سوم باقی مانده، داور مسابقه دچار زحمت بیشتری شد و یکی دو بار چیزی نمانده بود که کنترل بازی از دست تیم داوری خارج شود. در نهایت، اما این مسابقه جذاب با همان سه گل به پایان رسید تا پایان بخش جذابی بر هفته یازدهم لیگ برتر باشد. استقلال با این پیروزی، تا رتبه سوم جدول اوج گرفت و بعد از حدود ۴ سال بالای سر پرسپولیس ایستاد. در هفته یازدهم البته نیمی از مسابقات برگزار نشد، اما به نظر می‌آید استقلال را باید از جدی‌ترین مدعیان تا پایان فصل تلقی کرد. آبی‌ها نهم آذر ماه باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند و به نظر می‌آید این بازی روحیه خوبی برای ادامه جاه طلبی به آن‌ها بخشیده باشد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی