تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
لبخند جام حذفی به کالدرون؛

صعود مثلث پرسپولیس، تراکتور و سپاهان

سه تیم مدعی لیگ برتر، در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برنده شدند تا همه تیم‌های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند. قرار است برای بازی‌های مرحله یک چهارم جام حذفی قرعه کشی مجددی صورت بگیرد و رقبا به قید قرعه همدیگر را بشناسند. در واقع ممکن است در مرحله بعد استقلال و پرسپولیس هم به هم برخورد کنند.

کد خبر: ۴۳۰۰۱
۱۸:۵۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: سه بازی مهم و تماشایی در مرحله یک هشتم جام حذفی با درخشش ستاره‌های سه تیم پرسپولیس، تراکتور و سپاهان همراه بود. در ارومیه بازی تیم نود این شهر با تراکتور تبریز در واقع داربی آذربایجان بود. برخلاف تیم تبریزی که در همه حال حمایت پرتعداد هواداران خود را در ورزشگاه یادگار امام احساس می‌کند، ورزشگاه ارومیه خالی از هواداران تیم نود بود. با این وصف باز هم تیم نود نمایش خوبی در برابر تراکتور داشت و نه تنها در ۹۰ دقیقه عادی بازی تسلیم نشد بلکه تا دقیقه ۱۲۰ پا به پای مدعی تبریزی لیگ برتر آمد و نهایتا در ضربات پنالتی شکست را پذیرفت.
 
صعود مثلث پرسپولیس، تراکتور و سپاهان

بازی در نیمه نخست با تک گل مسعود شجاعی در دقیقه ۳۹ به سود تراکتور به پایان رسید، اما سیروس صادقیان در دقیقه ۵۵ زردپوشان نود را به گل رساند و این تساوی تا پایان دقایق اضلفی هم دست نخورد. در ضربات پنالتی هم ماراتون دیگری برقرار بود و دو تیم تا ضربه هشتم با هم رقابت کردند و در نهایت محمد رضا اخباری ضربه هشتم تیم نود را مهار کرد تا تراکتور برنده مسابقه شود و اخباری نیز ستاره تیم لقب بگیرد.

در تهران بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اهمیتی بیش از یک بازی در جام حذفی داشت. از یک سو دراگان اسکوچیچ سرمربی نفت آبادان پس از سر و سامانی که به این تیم داده در تلاش بود که زرد‌های آبادان را برای فتح جام حذفی امیدوار نگه دارد و در آن سوی میدان هم گابریل کالدرون مربی آرژانتینی پرسپولیس باید هر طور شده از این بازی برنده بیرون می‌آمد تا حداقل برای چند روزی هم که شده، آرامش را به اردوی پرسپولیس حاکم می‌کرد.

دو تیم در این بازی حساس، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در عین حال احتیاط را چاشنی کار کرده بودند. بازی در تیمه اول بدون گل تمام شد و در نیمه دوم ستاره این روز‌های پرسپولیس بود که نتیجه را به سود سرخ‌ها ثبت کرد. مهدی ترابی مرد ناآرام پرسپولیس در این بازی مثل بقیه بازی‌های اخیر، برای گلزنی بی تاب بود و در نهایت در دقیقه ۵۴ تک گل پیروزی بخش را به ثمر رساند تا موقتا آرامش را به اردوی سرخ‌ها حاکم کند.

در اصفهان نیز بازی سپاهان و پیکان با افت و خیز زیادی همراه بود و زرد‌های اصفهان بر خلاف زرد‌های ارومیه و آبادان بازنده نشدند و با دو گلی که محمد محبی و سجاد شهباززاده به ثمر رساندند به مرحله بعد راه یافتند. پیکان هم البته یک بار توسط مغانلو به گل رسید، اما این تک گل برای فرار از شکست کافی نبود و پیکان با جام حذفی خداحافظی زودهنگامی داشت. به این ترتیب سه تیم مدعی لیگ برتر، در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برنده شدند تا همه تیم‌های صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند.

قرار است برای بازی‌های مرحله یک چهارم جام حذفی قرعه کشی مجددی صورت بگیرد و رقبا به قید قرعه همدیگر را بشناسند. در واقع ممکن است در مرحله بعد استقلال و پرسپولیس هم به هم برخورد کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی