تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پیشنهاد پامپئو به پلوسی: من هم با تو به تایوان می‌آیم!

مایک پامپئو در توئیتی به پلوسی پیشنهاد کرد تا با او به تایوان برود و با وجود مخالفت چین، اعضای کنگره آمریکا هم به پلوسی تاکید می‌کنند تا به این سفر برود.

کد خبر: ۱۳۴۲۵۶
۱۶:۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

پیشنهاد پامپئو به پلوسی من هم با تو به تایوان می‌آیم!

دیدارنیوز ـ روزنامه فایننشال تایمز در ۱۹ ژوئیه سال جاری میلادی گزارش کرد که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است در اوت ۲۰۲۲ به تایوان برود.

۲۲ ژوئیه دو تن از اعضای کنگره آمریکا در نامه‌ای به پلوسی از وی خواستند تا مخالفت‌های پکن را درباره رفتن به این سفر نادیده بگیرد و بر اساس برنامه زمان بندی شده به تایوان سفر کند.

یکی دیگر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز یکشنبه در توئیتی نوشت: چین کمونیست نمی‌تواند دیکته کند که چه کسی در آمریکا می‌تواند از تایوان بازدید کند.

سه ساعت بعد هم مایک پامپئو، وزیر امور خارجه دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در توئیتی خطاب به حساب کاربری پلوسی نوشت: نانسی من هم با تو می‌آیم!

این توئیت پامپئو نشان دهنده تایید گزارشی است که او می‌خواهد سپتامبر سال جاری میلادی به تایوان برود و قصد دارد تا با مقام‌های دولتی این جزیره دیدار کرده و شاید به جنوب تایوان هم برود تا اطلاعاتی درباره صنایع فناوری تایوان به دست بیاورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی