تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بایدن وضعیت اضطراری ملی علیه عراق و سوریه را تمدید کرد

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا وضعیت اضطراری ملی ویژه عراق و سوریه را که از سال ۲۰۰۴ اعلام شده، از تاریخ فردا (چهارشنبه) به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.

کد خبر: ۱۲۹۳۰۲
۱۳:۵۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

بایدن وضعیت اضطراری ملی علیه عراق و سوریه را تمدید کرد

دیدارنیوز: کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا "وضعیت اضطراری ملی" ویژه عراق و سوریه را یک سال دیگر تمدید کرد.

به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا وضعیت اضطراری ملی ویژه عراق و سوریه را که از سال ۲۰۰۴ اعلام شده، از تاریخ فردا (چهارشنبه) ۱۱ مه که مدت آن به پایان می‌رسد، به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.

در این بیانیه به نقل از بایدن آمده است، "آمریکا تغییرات در سیاست‌ها و اقدامات سوریه جهت مقابله با خطر غیرعادی که برای امنیت ملی آمریکا وجود دارد، بررسی کرده و تعیین خواهد کرد که آیا وضعیت اضطراری ملی را ادامه دهد و یا اینکه آن را در آینده متوقف کند. "

طبق بیانیه کاخ سفید، همچنین بایدن وضعیت اضطراری ملی درباره عراق را که از ۲۲ مه سال ۲۰۰۳ اعلام شده، از تاریخ ۲۲ مه جاری به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.

بایدن در پیامی خطاب به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و کامالا هریس، معاون خود و رئیس سنای آمریکا اظهار کرد: موانعی که در راه بازسازی عراق و بازگرداندن صلح و امنیت در این کشور و حفظ آن‌ها وجود دارند، هنوز خطری غیرعادی برای امنیت ملی و سیاست خارجه آمریکا ایجاد می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی