تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشف بیش از ۳ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان در شبانه روز گذشته

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کشور از کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد خبر: ۱۲۲۷۲۲
۱۵:۲۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

کشف بیش از ۳ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان در شبانه روز گذشته

دیدارنیوز ـ سردار مجید کریمی در این باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در سیستان و بلوچستان، ماموران مبارزه با مواد مخدر در درگیری و تعقیب و گریز با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، موفق به کشف ۳ تن ۱۱۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

براساس گزارش سایت پلیس و به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا طی این عملیات و درگیری مسلحانه، ضمن دستگیری یکی از سرباند‌های قاچاقچیان مواد مخدر، توقیف یک دستگاه خودرو و پلمب پنج باب منزل مسکونی، مقادیری سلاح جنگی و مهمات از جمله دو قبضه کلاشینکف، یک قبضه گرینُف و بیش از ۲۶۰۰ عدد فشنگ جنگی نیز از قاچاقچیان، کشف و ضبط شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موادمخدر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی