تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

دستگیری فردی که درب مساجد اصفهان را آتش می‌زد/ تولید مشروب در چاه فاضلاب!

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که اخیرا درب مسجدی را در اصفهان آتش زده بود خبر داد و گفت: این فرد به موارد متعددی از این جرم اعتراف کرده است.

کد خبر: ۱۲۱۵۲۴
۲۲:۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

دستگیری فردی که درب مساجد اصفهان را آتش می‌زد

دیدارنیوز ـ سردار محمدرضا میرحیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هجمه دشمنان در ارتباط با تحریم‌های ظالمانه و برنامه‌های حوزه فرهنگی قرار دارد، برنامه‌هایی که برای تغییر نگاه ارزشمند مردم و جایگزینی ناهنجاری‌ها به جای هنجار‌ها فعالیت دارد و بر این اساس رسالت ما در این حوزه بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مسئولیت برای همه دوستداران نظام بر تبیین برکات انقلاب و دستاورد‌های نظام تاکید داشتند، افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان به شکل ناجوانمردانه، خوبی‌ها و برکات انقلاب را بد جلوه دهند و این مسئولیت برعهده تک تک دوست داران انقلاب است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه نیرو انتظامی با توجه به عنایت رهبر انقلاب رسالت سنگین تری دارد، گفت: نیروی انتظامی در راستای ایفای حق ارزش‌های انقلاب و نظام مصمم است؛ امروز دستگاه‌های امنیت در استان به دنبال ارتقای سطح امنیت در استان هستند و با اتحاد و انسجام میان دستگاه‌ها شرایط مطلوبی را در استان با وجود همه مشکلات ناشی از عوامل بیرونی شاهد هستیم.

عملکرد ۱۰ ماهه پلیس در سال ۱۴۰۰

وی با ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ ماهه پلیس در سال ۱۴۰۰ گفت: میزان تماس با سامانه مرکز فوریت‌های ۱۱۰ از اول فروردین ۱۴۰۰ تا سی ام فروردین ماه سه میلیون و ۵۶۹ هزار و ۱۷۵ مورد بوده است که از این میزان ۱۶ درصد مربوط به حوزه ترافیک، یک درصد اقتصادی، یک درصد سایبری، سه درصد مواد مخدر، ۹ درصد مزاحمت ها، ۱۱ درصد سرقت، ۲۹ درصد درگیری و نزاع و ۳۸ درصد سایر موارد بوده است.

میرحیدری با بیان اینکه ۲۱ درصد تماس با این سامانه غیر فوریتی بوده است، تصریح کرد: از یک سو تماس‌های غیر ضروری با این حوزه بسیار زیاد است و از سوی دیگر تاخیر در حضور ماموران نیز موجب نارضایتی مردم می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در ۱۰ ماهه ابتدای سال میزان جرایم خشن ۴۲ درصد کاهش داشته است، بیان کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان ۱۲ درصد کاهش یافته و دستگیری قاچاقچیان پنج درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: میزان موادی که در این مدت کشف شده بالغ بر ۴۰ تن و ۷۶۱ کیلو گرم بوده که به تفکیک حدود ۳۲ تن تریاک، یک تن مرفین، ۲۴۳ کیلو هروئین، پنج تن حشیش و سایر مواد مخدر بوده است.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه دستگیری معتادان ۴۶ درصد افزایش و برخورد با خرده فروشان ۱۱ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: سرقت به عنف در ۹ ماهه سال جاری ۴۸ درصد کاهش داشته است، سرقت‌ها در سطح استان پنج درصد کاهش داشته است و میزان کشف سرقت به هنگام وقوع ۵۶ درصد افزایش داشته است.

سردار میرحیدری ادامه داد: سرقت از مغازه‌ها ۳۱ درصد، سرقت از منازل ۲۸ درصد، خودرو ۱۷ درصد، موتورسیکلت ۱۶ درصد، کیف قاپی ۱۶ درصد، احشام ۲۰ درصد و سرقت از داخل خودرو‌ها و قطعات آن‌ها به ترتیب ۱۹ و ۲۵ درصد در سال جاری کاهش داشته است.

افزایش ۲۵ درصدی کشف مشروبات الکلی در استان

وی همچنین با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی کشفیات مشروبات الکلی در استان، گفت: شمار تولیدکنندگان مشروبات که با آنان در ۱۰ ماهه امسال برخورد شده حدود ۲۳ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تولیدات مشروبات الکی آثار زیان‌باری برای سلامتی مردم دارد، افزود: در یک مورد که به تازگی کشف شد، در شرایط بد و در چاه فاضلاب تولید مشروب داشتند.

او همچنین به کاهش هفت درصدی قتل در استان نسبت به سال گذشته، گفت: آمار قتل‌ها در این مدت کاهش یافته و دو رقمی شده است ۹۸ درصد نیز کشفیات در این حوزه افزایش یافته و افزایش ۱۰ درصدی کشفیات سلاح جنگی و کمتر از یک درصدی سلاح شکاری در استان را داشتیم.

دستگیری فردی که درب مساجد شهر اصفهان را آتش می‌زد

وی همچنین از دستگیری فردی که اقدام به آتش کشیدن درب مساجد شهر اصفهان می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد که در هنگام مراجعه ماموران برای دستگیری وی قداره کشیده بود، پس از دستگیری به چندین مورد آتش زدن درب مساجد اقرار کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی