تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سعادتی: قانون استفاده از «سلاح» در حال بررسی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نیروی انتظامی حافظ جان ملت است و به همین منظور قانون استفاده از سلاح در کمیسیون امنیت ملی مجلس، درحال بررسی است.

کد خبر: ۱۲۱۳۹۳
۰۸:۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

سعادتی

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نیروی انتظامی حافظ جان ملت است و حافظین ملت باید امنیت داشته باشند و به همین منظور قانون استفاده از سلاح در کمیسیون امنیت ملی مجلس، درحال بررسی است.

مهدی سعادتی، با بیان اینکه نیرو‌های مسلح مایه آسایش و آرامش ملت هستند، اظهار داشت: نیرو‌های نظامی و انتظامی به عنوان حافظین ملت که امنیت ایجاد می‌کنند، خوشان نیز باید امنیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قانون استفاده از سلاح آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مطرح است تا بازنگری گردد، افزود: کمیسیون امنیت ملی مجلس نسبت به نواقص قوانین استفاده از سلاح توسط پلیس ورود جدی دارد تا دوباره اقتدار لازم را به این نیروی برگرداند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه بابل در مجلس شورای اسلامی شهادت شهید مدافع وطن سرهنگ دوم علی رنجبری از پرسنل نیروی انتظامی استان فارس مظلومانه برشمرد و یادآورشد: این اتفاق موجب شد تا خلاء‌های موجود در قوانین استفاده از سلاح شناسایی شود.

سعادتی با بیان اینکه دستگاه قضائی ضمن حمایت همه جانبه از نیروی زحمتکش انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک به طور جدی و قاطع از حافظان امنیت یاری رساند، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز این آمادگی را دارد در تقنین این قوانین، به جد با این گونه جرائم برخورد قاطع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: دولت و پلیس می‌توانند لوایحی در جهت برگرداندن اقتدار نیروی انتظامی و جبران نواقص قوانین قبلی و استفاده از سلاح به مجلس و کمیسیون امنیت ملی ارائه کنند، مجلس یازدهم تا به ثمر رسیدن این لوایح موضوع را دنبال خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی