تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۴ بازیکن تیم ملی آلمان به قرنطینه رفتند

بعد از ابتلای زوله به کرونا و کوچ او به قرنطینه، 4 بازیکن تیم ملی آلمان نیز با مثبت شدن تست کرونا، باید به قرنطینه بروند.

کد خبر: ۱۱۳۹۱۳
۱۵:۲۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

به قرنطینه رفتن بازیکنان تیم ملی آلمان

دیدارنیوز - به نقل از بیلد، صبح امروز اعلام شد که بعد از انجام تست‌های کرونا در اردوی تیم ملی آلمان، نتیجه تست کرونای نیکولاس زوله مثبت بوده است و به همین خاطر این بازیکن از اردوی تیم ملی جدا شده تا به قرنطینه برود.

بعد از این اتفاق سران تیم ملی آلمان تمهیدات احتیاطی سفت و سختی را در اردوی مانشافت ایجاد کردند و علاوه بر تعطیل کردن تمرینات صبح امروز تیم ملی، ۴ بازیکن دیگری که در ارتباط نزدیک با زوله بودند را به قرنطینه فرستادند. بنا به ادعای بیلد، جمال موسیالا، سرژ گنابری، یوسوا کیمیش و کریم آدیمی این ۴ بازیکن هستند که همگی به قرنطینه فرستاده شده اند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان در این باره آمده است: بنا بر دستور العمل‌های وزارت بهداشت، ۴ بازیکن دیگری که در رده بندی یک ارتباط با فرد کرونایی بودند، با وجود تست منفی باید قرنطینه شوند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی