تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هانسی فلیک: لوو معمار فوتبال آلمان است

هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان که زمانی دستیار لوو بود اعلام کرد لوو معمار فوتبال آلمان است و ایده‌ای به فوتبال جهان داد که به رسمیت شناخته شد.

کد خبر: ۱۱۳۸۱۸
۱۵:۵۲ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰

هانسی فلیک: لوو معمار فوتبل آلمان است

دیدارنیوز - هانسی فلیک بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود و بعد از حضوری موفق در بایرن مونیخ، تابستان اخیر و پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ به طور رسمی جانشین یواخیم لو در مانشافت شد.

او در گفتگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال آلمان درباره یوآخیم لوو که قرار است پیش از بازی پنجشنبه آلمان با لیختن‌اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مورد تقدیر قرار بگیرد، گفت: «یوآخیم لوو به فوتبال آلمان ایده‌ای داد که طی چندین سال در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. او معمار فوتبال آلمان است و بهترین مربی ملی است که تاکنون داشته‌ایم.»

فلیک در ادامه گفت: «ما می‌خواهیم با ارائه نمایشی خوب مقابل لیختن‌اشتاین در شهر ولفسبورگ، وداعی مناسب با یواخیم داشته باشیم. اگر یوآخیم برای همکاری با من تماس نمی‌گرفت، زندگی‌ام به مسیر بسیار متفاوتی می‌رفت. یوآخیم لوو برای من یک تغییر دهنده بود و همیشه از این بابت بسیار سپاسگزار خواهم بود. او همیشه اعتماد زیادی به تیمش داشت و همواره به من آزادی عمل می‌داد. لوو همیشه مقابل همه فشار‌هایی که به او وارد می‌شد، باوقار بود.»

فلیک که از زمان حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی آلمان، پنج برد متوالی برای این تیم به ارمغان آورده و رکورد صد درصد پیروزی را به ثبت رسانده، تیم تحت هدایتش در حال حاضر با ۲۱ امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه اروپاست و صعودش به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کرده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی