تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۴ بازیکن تیم ملی آلمان به قرنطینه رفتند

بعد از ابتلای زوله به کرونا و کوچ او به قرنطینه، 4 بازیکن تیم ملی آلمان نیز با مثبت شدن تست کرونا، باید به قرنطینه بروند.

کد خبر: ۱۱۳۹۱۳
۱۵:۲۹ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰

به قرنطینه رفتن بازیکنان تیم ملی آلمان

دیدارنیوز - به نقل از بیلد، صبح امروز اعلام شد که بعد از انجام تست‌های کرونا در اردوی تیم ملی آلمان، نتیجه تست کرونای نیکولاس زوله مثبت بوده است و به همین خاطر این بازیکن از اردوی تیم ملی جدا شده تا به قرنطینه برود.

بعد از این اتفاق سران تیم ملی آلمان تمهیدات احتیاطی سفت و سختی را در اردوی مانشافت ایجاد کردند و علاوه بر تعطیل کردن تمرینات صبح امروز تیم ملی، ۴ بازیکن دیگری که در ارتباط نزدیک با زوله بودند را به قرنطینه فرستادند. بنا به ادعای بیلد، جمال موسیالا، سرژ گنابری، یوسوا کیمیش و کریم آدیمی این ۴ بازیکن هستند که همگی به قرنطینه فرستاده شده اند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال آلمان در این باره آمده است: بنا بر دستور العمل‌های وزارت بهداشت، ۴ بازیکن دیگری که در رده بندی یک ارتباط با فرد کرونایی بودند، با وجود تست منفی باید قرنطینه شوند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی