تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

فرشید اسماعیلی به AFC: مجوز آسیایی استقلال را باطل کنید

فرشید اسماعیلی بازیکن فصل گذشته استقلال که به قطر رفته است با نوشتن نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی پرداخت نشدن مطالباتش درخواست لغو مجوز حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را کرده است.

کد خبر: ۱۱۱۹۷۱
۰۹:۴۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

درخواست فرشید اسماعیلی از afc علیه استقلال

دیدارنیوز - فرشید اسماعیلی بازیکن مدنظر فرهاد مجیدی برابر تمدید قرارداد در نقل و انتقالات اخیر بود، اما او با وجود درخواست این سرمربی در نهایت راهی لیگ ستارگان قطر شد تا به تیم العربی ملحق شود.

اسماعیلی که در فصل گذشته به دلیل اعتراض به وضعیت مدیریت باشگاه با احمد مددی به عنوان مدیرعامل وقت چالش‌های بسیاری داشت برای تمدید قراردادش روی مسائل مالی تمرکز داشت.

اسماعیلی فصل پیش درصد کمی از قراردادش را دریافت کرد و به دلیل جریمه‌هایی که از سوی باشگاه انجام شده بود، بخش زیادی را به همین دلیل از دست داد و درحالیکه باشگاه مدعی است از این طریق او طلبی ندارد، اما این بازیکن نظر دیگری دارد.


بیشتر بخوانید: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ شد!


اسماعیلی که حضور در العربی را به هفتمین فصل تجربه در پیراهن استقلال ترجیح داد مدعی است که پولش را به صورت کامل دریافت نکرده و اکنون طلبکار است. عدم تسویه حساب با اسماعیلی سبب شده تا او طی روز‌های گذشته دست به اقدامی عجیب بزند.

هافبک سابق استقلال در ایمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که به جهت عدم تسویه حساب باشگاه با او، اکنون آن‌ها نباید مجوز حرفه‌ای داشته باشند و به همین خاطر باید مجوز آن‌ها برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باطل شود!

اسماعیلی درحالی دست به این اقدام زده که از زمان حضور مصطفی آجورلو او و حتی نماینده‌اش به باشگاه مراجعه نکرده‌اند تا این موضوع را پیگیری کنند و مستقیما نامه نگاری به AFC را آغاز کرده‌اند که می‌تواند برای باشگاه استقلال دردسرساز شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
هر خری رو ب باشگاه معرفی کردن همین میشه اخه لعنت بهت چ بازی مثبتی داشتی ک انقد چرت میگی تقصیر تو نیست ک زبون دراز شدی تقصیر ادمایی بی کفایت ک تو خریدشون مبلغ قرار دادی تنضیم میکنن ک طرف هرجور خواست رفتار کنه سگ برینه ب هیکل اونایی ک هیچی بارشون نیست از فوتبال ک میان میگن ما مدیریم اره مدیر دسشویی ترمینال ازادی هستین دیگ گندشو در اوردن این ادمایی بی کفایت
تاج کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
1
1
حرومی عوضی.
الحق که جای این آدم تواستقلال نبود.
نمک نشناس
محمد صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
گذر ‌‌پوست به دباغ خونه میوفته
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
1
1
دمت گرم خیلی اقایی
عبدالرحمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
2
1
تو را بخدا ببینید کیا ما رو مسخره میکنن بخاطر پول از باشگاهشون به آسیا شکایت میکنن اونوقت این عقل باریکنانس است حالا طرفداران اینا چی میشن همین احمق مثلا وقتی در ایران قهرمان نمیشن شب و روز بابا مسعود میگن و جالبه دو بار پرسپولیس فینال آسیا رفته بازم میگن پارتی بازی شده جالبه پنجره پرسپولیس دو فصل بسته بوده یعنی هر کاری کردن که قهرمان نشهوای بار ال کثیر را در فینال محروم کردن و زیر آب زدن استقلالی ها به باشگاه النثر اونوقت اینا مسخره میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
0
0
این بازیکنان دوزاری برای پول همه کارمیکنن
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی