تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هافبک جنجالی استقلال سر از قطر در آورد!

هافبک فصل گذشته استقلال انتقال غیرمنتظره‌ای به العربی داشت و قراردادش با این تیم را رسمی کرد.

کد خبر: ۱۱۰۶۶۸
۰۸:۵۸ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

فرشید اسماعیلی استقلال

دیدارنیوز - درد قدیمی زانوی مهرداد محمدی و عمل جراحی این بازیکن، او را به مدت ۶ ماه از میادین دور خواهد کرد که همین مسئله موجب شد تا باشگاه العربی با وجود متعهد بودن به قرارداد با مهاجم ایرانی خود، نسبت به جایگزین کردن یک بازیکن ایرانی دیگر اقدام کند.

فرشید اسماعیلی پس از ۶ سال حضور در استقلال با پیشنهاد غیرمنتظره باشگاه العربی مواجه شد تا پس از انجام مذاکرات و توافق مالی، قراردادش با این تیم سرخ‌پوش قطری را نهایی کند.

فرشید اسماعیلی که از ابتدای هفته در قطر حضور داشت، پس از چند جلسه صحبت درباره شرایط قرارداد العربی و پیشنهاد مالی قطری‌ها، به توافق نهایی دست یافت و سه‌شنبه شب قراردادی رسمی با این تیم امضاء کرد تا از هفته ششم لیگ ستارگان به ترکیب این تیم اضافه شود.

باشگاه العربی قطر سال گذشته مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌صورت همزمان جذب کرد، اما ترابی پس از مدت کوتاهی به پرسپولیس بازگشت و محمدی تا پایان فصل در این باشگاه ماند و ۱۰ گل به ثمر رساند. حالا مدیران این تیم امیدوار هستند با جذب فرشید اسماعیلی شاهد عملکرد خوب یک بازیکن ایرانی دیگر در العربی باشند.

هنوز تصویر این بازیکن توسط رسانه باشگاه قطری منتشر نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی