تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تقویم بازی‌های پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر تغییر کرد

با توجه به پایان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سازمان لیگ برتر برنامه تقویم بازی این تیم تهرانی را در دو هفته ابتدایی لیگ برتر را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۱۱۸۰۹
۱۵:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

تغییر بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر

دیدارنیوز - لیگ برتر فوتبال ایران از روز سه شنبه هفته جاری آغاز می‌شود. در هفته نخست جدال دو تیم  فولاد خوزستان و پرسپولیس به دلیل حضور تیم تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود.

بر همین اساس سازمان لیگ فوتبال ایران درباره این دیدار اعلام کرد: مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز جمعه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود. همچنین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از هفته دوم به جای روز یکشنبه دوم آبان در روز چهارشنبه پنجم آبان‌ماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقه تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از هفته دوم لیگ برتر روز چهارشنبه پنجم آبان‌ماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی